![]() |
Pact 2005- koninginnedag Eindhoven
Persbericht:
Eindhovense dance-scene slaat handen ineen PACT FESTIVAL TIJDENS KONIGINNEDAG IN PARKEERGARAGE ’t EINDJE Eindhoven, 30 april 2005 – Liefhebbers van technomuziek kunnen op koninginnedag terecht in en rondom parkeergarage ’t Eindje aan de Fellenoord, naast Het Stroomhuis. Voor het tweede achtereenvolgende jaar organiseert Dommelvallei hier een techno festival waar vanaf 12:00 uur maar liefst dertien uur lang genoten kan worden van DJ’s en live performances. Met dit gezamenlijke technofeest leveren de deelnemende organisaties, bijeengebracht door Stichting DommelVallei, op deze unieke locatie een bijdrage aan het feestgedruis in de Eindhovense binnenstad. Op het tijdelijke festivalterrein zullen de feestgangers in de parkeergarage en vanaf de omliggende grasvelden kunnen genieten van ultieme techno; een sensatie die door het industriële karakter van de locatie nog eens wordt versterkt Oftwel:, er komt weer een heel tof gratis feestje, in eindhoven, op koninginnedag. KOMEN! Lineup: 12.00-13.00 Schlumber Minimal Eindhoven, De Rechter 13.00-14.00 Zootomy Multidisciplinaire Live Act, Underground Invasion 14.00-15.30 Ari Daily Simple, Bassbin 15.30-17.00 Zix Dommelvallei, Effenaar 17.00-18.00 Little J Battle of da Thitanz, TheThirdFloor 18.00-19.30 Darko Esser Wolfskuil records, Doornroosje 19.30-20.30 Gazzop Battle of da Thitanz, TheThirdFloor 20.30-21.30 Munami (onder andere ik) De Raggende Roze Olifant, De Henk 21.30-22.30 El Greco Minimal Eindhoven, Novalectra 22.30-00.00 Dave Miller Audiosculpture, Awakenings 00.00-01.00 Tachini Dommelvallei, Effenaar |
kom misschien wel even kijken,
sowieso ook leuke dingen te doen op het lichtplein en bij la folie |
Kek. Wat spelen jullie trouwens laat. (y)
Ik moet nog even kijken. Ben aan het twijfelen tussen rock 'n roll in Venlo, Amsterdam of dit. Dit is wel het vetst en het meeste gratis. |
(y), helemaal waar
|
Citaat:
maargoed, je laatste zin zou mij wel over de drempel halen:) |
Ja, ghehe, John (paco de taco) moet daar spelen. Vorig jaar ook geweest.
Ze spelen trouwens aan het begin van de middag, ik blijf daar verder toch niet de hele dag, dus ik ga sowieso wel naar Pact. (y) |
Whoechei
|
|
Klinkt vet, iig de combo van de muziek + de locatie.
Maargoed, ben dan hoogst ws op groezrock |
Citaat:
|
|
sorry jim, ik ben dan op groez :(
|
in amsterdam zijn er dan veel vettere feesten
|
nou en
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal je kant op zwaaien, vanaf het lichtplein. Samplism mag ik 'tuurlijk niet missen :o
|
Citaat:
|
Nieuwe demo is trouwens erg (y).
|
|
Wel kut dat de kans groot is dat PSV die dag kampioen wordt. Zit de hele stad vol met zatte boeren.
|
Citaat:
Citaat:
|
2 maal: Word!
|
Citaat:
|
Jawel. Normaal zijn ze relatief nuchter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik heb trouwens begrepen dat, in verband met koninginnedag, het kampioensfeest van PSV pas op 8 mei is. (y)
|
Fuck de monarchie zeg ik....en kanker op met je oranjetroep.
|
Citaat:
|
Kek. Monitoring was beter dan in de Effenaar he?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |