![]() |
Identificatieplicht
.
|
En die punten zijn voor...?
|
ik denk n soort strafpunten ofzo
|
Voor wat: ouw strafpunten. Please hou op met me verwonden met strafpunten!
Serieus: waarvoor? |
Citaat:
Citaat:
|
I kheb weleens het paspoort van mijn broer gepakt ofzo, toen ik 14 of 15 was. Maar ik was niet echt een zuiplap, dus er gebeurde ook niks ernstigs mee ofzo.
|
The HORROR!
:rolleyes: |
Das nou precies de reden waarom ik nooit mn ID bij me heb. Dat kon je toch eeuwen zien aankomen, dat die dingen vervalst worden. Voor uitgaan is het niet erg, maar als je kwaad wilt, kun je die dingen ook vervalsen. Gouden handel lijkt me, binnen 10 jaar worden die dingen gejat en doorverkocht.
Ik heb altijd een kopie van mn ID bij me. Mocht het een keer echt nodig zijn, laat ik mn echte wel ff van thuis ophalen. Maar eerst altijd vragen of meneer de agent zichzelf wel kan legitimeren ;) . |
:|
|
Citaat:
|
Ach, weten die kinders ook meteen wat een kater is. Misschien leren ze het dan af.
|
Wat een bullshit. Dit voorkom je toch niet.
|
ik heb mijn id nooit bij me omdat ik het niet eens ben met de identificatieplicht. Ik neem hem wel mee als ik uitga.
EN zeg nou zelf, hoe fucking irritant zijn die 14 jarige klotekinderen die al om 20:00 naar de kroeg gaan omdat er dan nog geen uitsmijter staat. Als ik dan om 0:00 moet ik wachten op die hele rij 16plus die zijn id moet laten zien, waarvan ik heb, ga eerst binnen kijken ofzo. |
Die hele identificatie-plicht is een klotestreek die zomaar is ingevoerd zonder referendum of wat dan ook... Tuurlijk kun je niet voor iedere scheet een referendum houden maar dit is wel een ingrijpende maatregel. Strafpunten zou helemaal geen gek idee zijn.. En dan voor de grap ook maar gelijk voor licht-, snelheidsovertredings- en andere boetes. We zijn toch geen kleuters die allemaal regels opgelegd moeten krijgen? En kom ajb niet aan met het argument dat het om veiligheid gaat want dat telt echt niet.
|
Citaat:
Dat gebeurde bij ons op een saai kut schoolfeest, en die raakt denk ik nooit meer een druppel aan. |
boeient
|
Citaat:
|
Citaat:
2 dagen later zat hij weer aan eht bier |
Citaat:
en natuurlijk, wij lachen met zijn alle :D |
:|
slotje dan maar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
owkej offtopic lama... :rolleyes: |
Citaat:
Heb je nog wat zinnigs te melden dan? |
Citaat:
wat dat betreft heeft de praktijk meer nut... en wat dacht je van die 20 werkstukken ik moest maken over weed en hasj (n) alleen maar tijdverneuking. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom eng? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik snap nu waarom mccaine zo verzot is op deze avatar :D :cool: |
de tenten waar ik me voor mijn 18e moest legitimeren waren toch altijd kinderachtige tenten van de bovenste plank.
saai, kinderachtig en vooral gewoon onleuk. zoals de Stairway in Utrecht.. als je echt een leuke avond wil hebben ga je dus gewoon niet naar dat soort tenten. nog een voorbeeldje: Doornroosje, supervette tent... TOTDAT ze die bullebakken voor de deur hebben gezet en je gingen fouilleren enzo; het was gewoon een neven-effect van de gruwelijke ontleuking die die tent heeft doorgemaakt. bah :cool: |
Vreemd dat het tonen van een eenvoudig zwart/wit copytje al geaccepteerd wordt bij een persoonscontrolle, beter zou zijn als er een orgineel ID bewijs gevraagt wordt ipv een copy. :o
|
Citaat:
|
Ik heb nooit mn ID mee..
|
Citaat:
|
Vragen ze vaak bij uitgaansgelegenheden je legitimatiebewijs? Mijn vriendinnen zijn namelijk allemaal 16 en ik ben nog 15, t duurt nog een jaar voordat ik 16 ben, maar ik zit wel al in de vierde :mad: das echt gemeeeen :mad: :(
|
Citaat:
juist, de personen van 13 jaar die nergens anders in komen. |
Citaat:
|
Citaat:
rslqegxmfk |
Ik maak geen gebruik van eh, vervalste ID's. Heb toch geen behoefte aan de dingen die je kan doen als ik opeens 18 zou zijn. Ik heb wel altijd m'n ID bij me, maar ja, dat is meer om dat ik me zo'n boete niet financieel kan inplannen. Al ben ik dan tegen die identificatieplicht. :o
|
het mooie is, jongere maken gebruik van elkaars id, maar gehandicapten ook!
Zo keek ik eens in de portemonnai van een client en die had van iemand anders zijn id in de knip zitten :D Zij moeten er ook een bij zich dragen volgens het kabinet, maar dat is soms lastig als je de knip van een ander meeneemt... dus of we allemaal legaal bezig zijn? (onbewust niet iedereen dus :) ) |
Mijn ouders gaven ook zonder dat ik het wist mijn ID kaart aan mijn broer zodat hij 16+ discotheken in kon.
En die ID plicht, ik ga liever de cel in. |
Aan die onnozele identificatieplicht heb ik ook een hartgrondige hekel, daarom neem ik ook nooit iets mee, allemaal onzin.
Ik wist echter niet dat er zoveel werd vervalst, nog iets van gemerkt. Maar toen ik 15 was werd er ook niet gevraagd daar ID dus waarom zou je dan vervalsen. Kortweg ze moeten eens met al die onzin ophouden en gewoon boeven gaan vangen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |