![]() |
Wat de fuck moet die junk met m'n as?!
ik zat vorige week lekker rustig te genieten in het park, en het onvermeidelijke gebeurt: Er nadert een junk!
"heb je geld voor me?" "nee" "een shagie dan?" "nee" "paas me je as dan maaster!" "nou vooruit dan jochie" Maar wat moet hij in godsnaam met de as van mijn sigaret? Om zijn akkertje vruchtbaar te maken? of heeft ie een cactus waar ie een stukje af wil halen? (ja als je dat doet moet je er as op doen omdat ie anders dood gaat) Is het een hersen spinsel van de junk, of heeft t echt een doel? (al dan niet om hem nog verder van de wereld te helpen) |
Ik smeer het altijd in me broek. (y)
|
ik doe het in n asbak,
|
Ze gebruiken as om cocaïnebase (crack) te kunnen roken met een hasjpijpje in plaats van een duur glazen pijpje.
|
Dankjewel...
|
Even ter illustratie uit mn archief gehaald:
http://tinypic.com/2mh7wh Hasjpijpje (ja er zit plakband omheen want hij was kapot) en dan een laagje sigarettenas op het gaasje met daarop een paar schilvertjes en brokjes crackcocaïne. (Edit: deze foto is al oud hoor, ik heb niet speciaal voor de gelegenheid een base gezet ofzo :p :D ) |
lol, methadon pilletjes erbij :cool:
|
Symoron :cool: (y)
Ja, wat moet je anders met zo'n crack kater he. Eerst methadon slikken, dan een uurtje of twee constant basen totdat de coca op is en de methadon goed werkt, eventueel nog wat alcohol en/of xanax erbij en dan lekker slapen. Dure avond. Ik doe dat niet meer. Maar t was leuk. :D |
maar als je xanax gebruiks in combi met coke of zoiets kan je toch dood aan gaan?
|
kom op, beetje risico!
|
Citaat:
neuh met heroïne, methadon, alcohol, ghb, andere benzo's, enz., dat versterkt elkaar en daarom krijg je sneller een overdosis, en ja die kan dodelijk zijn, dus dan moet je je dosering aanpassen je ziet dan ook maar 10 mg methadon in plaats van mijn toen gebruikelijke 40 mg. ik ben trouwens wel wat keren flink uitgeschoten met de dosering, maar dat maakt niet uit want dat voel je dan toch niet. :) :p (cocaïne heeft met xanax werking niks te maken) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onvermijdelijke. :bloos:
|
Citaat:
|