Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Pijpen zonder angst voor sperma: het kan! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=114989)

sofie3 03-06-2002 07:58

Pijpen zonder angst voor sperma: het kan!

Ik was net het forum aan het lezen en botste daarbij op een berichtje van een jongen die het had over wat men in het Engels noemt de "million dollar spot". Dit is het plekje tussen de balzak en de aarsopening van de man. Als je daar net voor en tijdens een ejaculatie op drukt, komt er tijdens een orgasme geen sperma naar buiten. Dit klopt, want ik heb het al gecheckt bij m'n vriend :)

Nu dacht ik bij mezelf: dit is dan toch DE ideale techniek voor meisjes die bang zijn tijdens het... euh.... pijpen... :o sperma in hun mond te krijgen? Je houdt gewoon een vinger klaar op dat beroemde plekje, en van het moment dat je ziet dat zijn penis gaat 'steigeren', druk je er hard op. Je kan dan doorgaan met pijpen zonder dat je iets in je mond krijgt... gek dat nog nooit iemand eerder hier is op gekomen! (y)

je$u$ crust 03-06-2002 08:15

ja echt fijn schijnt het voor de man neit te zijn.... bovendien *vind ik* het spuiten zelf een onderdeel van het totale genot.. lijkt me nogal een anticlimax al met al...

*Fallen_Tear* 03-06-2002 08:44

Dat was al langer bekend, althans, ik heb er wel vaker over gehoord :)

Maar nog nooit geprobeerd :)

Oen 03-06-2002 08:45

Dit heb ik hier volgens mij ook wel eens vaker gelezen, en dan zijn meestal de antwoorden erop, "waar gaat het dan hen" En dan zijn er altijd van die mensen die zeggen dat het terug schiet, bijv de blaas in, en dan heb ik ook weleens gelezen dat dit niet bepaald goed voor de jongen is.
Ik weet het allemaal niet.

Triloxigen 03-06-2002 08:50

Logisch dat er niks uit komt
Je drukt gewoon de buis dicht..

youriw 03-06-2002 08:58

Citaat:

McLaren schreef:
Logisch dat er niks uit komt
Je drukt gewoon de buis dicht..

klinkt niet echt fijn ... brrrr

Chimera 03-06-2002 09:10

Waarom kan je vriend je niet gewoon waarschuwen? Lijkt me stukken handiger.

nare man 03-06-2002 09:27

Het schijnt bovendien op termijn nog schade aan de penis te kunnen veroorzaken ook.

sunflouwer 03-06-2002 12:01

je vriend kan ook gewoon ff zeggen als ie bijna komt en het laatste stukkie ff met de hand, dat lijkt me toch wel relaxter voor de jongen....

Mark 03-06-2002 18:55

Citaat:

sunflouwer schreef:
je vriend kan ook gewoon ff zeggen als ie bijna komt en het laatste stukkie ff met de hand, dat lijkt me toch wel relaxter voor de jongen....
Kijk met zulke vrouwen kan ik praten.. (y)

Mark :cool:

Vinzz 03-06-2002 19:29

idd.. ik mag hopen dat jullie vriendjes niet zomaar beginnen te spuiten :confused: gewoon even aangeven...

Thutshui 03-06-2002 20:03

Citaat:

je$u$ crust schreef:
ja echt fijn schijnt het voor de man neit te zijn.... bovendien *vind ik* het spuiten zelf een onderdeel van het totale genot.. lijkt me nogal een anticlimax al met al...

me-myself&anne 03-06-2002 20:20

Je kunt ook gewoon even je vinger erop houden, even doorgaan met pijpen en daarna loslaten, dan is t alleen maar 'heftiger' :D!!

ydnew 03-06-2002 20:23

gebruik gewoon een condoom met een fruitsmaakje ben je van het probleem af :rolleyes:

-Will- 03-06-2002 22:08

Citaat:

ydnew schreef:
gebruik gewoon een condoom met een fruitsmaakje ben je van het probleem af :rolleyes:
Ja joh, alsof je met een rubber ding om je tampedoris nog veel voelt.

Niet dus. :rolleyes:

Oen 04-06-2002 13:55

Net ff geprobeerd, werkt goed, voelde alleen flinke druk daaronder, en als dat nou zo gezond is??

M@TRIX 05-06-2002 08:21

Citaat:

je$u$ crust schreef:
lijkt me idd ook niets...

Heartbeat 07-06-2002 11:37

Lijkt me oek kinda pijnlijk da zo tegenhouden eigenlijk en lijkt me ook niet zo gezond

Hukkie 07-06-2002 16:41

Lijkt me trouwens ook niks; dat gepoer :confused: Bovendien vind ik het wel een soort van bevestiging als ie 'springt' zeg maar :D

Mark 07-06-2002 17:08

Citaat:

Hukkie schreef:
Lijkt me trouwens ook niks; dat gepoer :confused: Bovendien vind ik het wel een soort van bevestiging als ie 'springt' zeg maar :D
Het levende bewijs.. :)

Sister Bliz 07-06-2002 17:40

Citaat:

sofie3 schreef:
Ik was net het forum aan het lezen en botste daarbij op een berichtje van een jongen die het had over wat men in het Engels noemt de "million dollar spot". Dit is het plekje tussen de balzak en de aarsopening van de man. Als je daar net voor en tijdens een ejaculatie op drukt, komt er tijdens een orgasme geen sperma naar buiten. Dit klopt, want ik heb het al gecheckt bij m'n vriend :)

Nu dacht ik bij mezelf: dit is dan toch DE ideale techniek voor meisjes die bang zijn tijdens het... euh.... pijpen... :o sperma in hun mond te krijgen? Je houdt gewoon een vinger klaar op dat beroemde plekje, en van het moment dat je ziet dat zijn penis gaat 'steigeren', druk je er hard op. Je kan dan doorgaan met pijpen zonder dat je iets in je mond krijgt... gek dat nog nooit iemand eerder hier is op gekomen! (y)

Ik heb geen angst voor sperma. Goor detail; sperma is :cool: :)

@pie 07-06-2002 17:59

tsss, het orgasme word er ook helemaal mee verknald, want het doet meer pijn dan genot

en ja, dit weet ik uit ervaring

jnieuwelaar 07-06-2002 19:44

Citaat:

je$u$ crust schreef:
Juist je verpest er meer mee dan dat je ermee goedmaakt.

luke skyfarter 07-06-2002 20:41

wat is er nog aan seks als het witte goedje niet kan komen? :confused: :confused: :confused:

Ninnoc 07-06-2002 20:57

waarom zou je angst voor sperma hebben

MissBi@tch 07-06-2002 21:09

tja de meiden die t erg vinden te slikken kunnen t doen mar mij maakt t niet zoveel uit. khad er trouwens nog nooit van gehoord...

sofie 07-06-2002 22:10

woej dan kan mn vriend bly zyn da'k het graag doorslik :p

Hukkie 07-06-2002 22:23

Citaat:

Ninnoc schreef:
waarom zou je angst voor sperma hebben
Zeg zeg, hou je ook rekening met de spermofoben onder ons :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.