![]() |
[voetbal]Wat is jouw favoriete team?
Als je een team samen mocht stellen (internationaal) in welke opstelling zou je spelen? Met welke spelers? Welke coach? En waarom?
TS: PHP-code:
Ik zou een 4-3-3 spelen met Gerrard en Nedved in een controlerende rol, Ronaldinho als aanvallende middenvelder/10, Shevchenko als balvaste spits voorin en Rijkaard als coach omdat hij een aanvallend systeem als dit gewend is. |
Coach: Co Adriaanse
Code:
Dida Landzaat voor het 'vuile werk' op het middenveld. Nedved is ook een harde werker met veel techniek. En Ronaldinho voor zijn genialiteit. Ik ben steeds meer onder de indruk geraakt van Camoranesi dit seizoen. In de CL heeft hij mooie dingen laten zien. Is zeer technisch en balvast. Slalomt net als Robben dwars door een verdediging heen. En Ruud omdat hij voor mij nog als de beste spits ter wereld geldt. |
Trainer: Hiddink
Keeper: Gomes/van der Sar Verdediging: Stam, Boulharouz, Van Bronkhorst Middenveld: Davids, Van Bommel, Cocu, Seedorf Aanval: Yildirim, Makaay, Hoojidonk. |
Ohnee, vervang Hoojidonk in Zinnedine Zidanne en Yildirim in Thierry Henry :o
|
Code:
Buffon Ze zijn allebei arrogante zakken, maar de beste trainers. En dit elftal is volkomen fictief omdat er geen verdedigende middenvelder is, maar dit zijn de beste spelers denk ik zo. |
1. Van der Ban
2. Bryssinck 3. Kienle 4. Kruijer 5. Winkens 6. Mans 7. Leonardo 8. Van Bergen 9. Muhamadu 10. Brncic 11. Micelli / Caracciolo Coach: Andries Jonker ;) Sorry, kon het niet laten, zal morgen wel wat kwaliteit betreft iets beters maken. ;) Wow, dit zijn wel de elf die het zo dadelijk tegen AGOVV gaan doen (op Kruijer en Caracciolo na). :o:D |
------------------------------Timmer
Kronkamp ------------- Stam --------------- v Bronkhorst -------------------- van Bommel --------Ghaly--------------------------------------------Lampard ------------------------- ---Ronaldinho ---------------Henry -------------------------------- Robben ------------------------ Eto`o zoiets zou het voor mij worden coach rijkaard, speelt vlot aanvallend combinatie voetbal, en heeft hier ook met dit team de spelers voor... (opkomende backs) een killer stam en verder zijn het bjina allemaal aanvallend ingestelde, hardwerkende spelers, met veel scorend vermogen! terwijl de achterste 3 middenvelders behalve hun splijtende pass ook nog verdedigend hun mannetje staan. |
Timmer en Ghaly :D wel heel fraai :p
en ik snap de aanval niet, Henry als rechtsbuiten of als 2de spits? |
-------------------geen keeper---------------------
----------------------Stam--------------------------- -----------------------Cocu--------------------------- ---van Bommel---Ronaldhino----Lampard--Duff------ -Yildirim----van Nistelrooy---Henry--Eto'o---Robben "De Stamboom" :p |
Pfff na lang wikken en wegen de volgende 11 spelers uit de HCE ;
Code:
Gentenaar Code:
Buffon |
------------------------- Van der Sar.
Kromkamp------------Stam---------------Maxwell -------------------------Cocu---------------- ---------Van Bommel----------Lampard------ ------------------------------------------------------Duff -----------------Kuijt----van Nistelrooy.........Robben Van Kuijt ben ik erg gecharmeerd, geweldige mentaliteit, van der Vaart en Sneijder zouden bij hem eens stage moeten lopen. Van Nistelrooy heeft ook een erg goede mentaliteit. Coach...Johan Cruijff :p |
Buffon
Cafu Stam Nesta Gallas Lampard Nedved Ronaldinho Robben Sevtsjenko Henry Coach: Fritz Korbach :cool: |
Code:
Van der Sar |
Code:
Cech Verklaring: Trabelsi en Maxwell: Twee van de beste vleugelbacks in Europa, als het team goed draait zijn die twee vrijwel altijd uitblinkers. Carvalho en Chivu: Doen het beiden geweldig bij hun club, Chivu is lange tijd geblesseerd geweest en is nu hij terug is meteen één van de belangrijkste mensen bij de club, in zijn afwezigheid draaide de club slecht en hij is een echte aanvoerder, Carvalho is onmisbaar in de muur van Chelsea. Heb uiteindelijk toch voor Carvalho in plaats van Alex gekozen, ook omdat hij wat meer ervaring heeft. Lampard en Cole: Kennen elkaar goed, zijn samen met Trabelsi waarschijnlijk ongelooflijk snel in de omschakeling, Lampard en Cole zijn allebei technische en toch hard werkende spelers. Cocu en Robben: Kennen elkaar ook goed, Cocu knapt het vuile werk voor Ronaldinho en in mindere mate van Lampard op. Robben is natuurlijk gewoon erg snel en kan een verdediger tot wanhoop drijven. Ronaldinho: Is achter de spitsen zo mogelijk nog gevaarlijker dan de spits zelf, woorden shieten tekort voor de technische capaciteiten en inzicht van deze voetballer. Henry: Gekozen op basis van deze lijst, waarin hij als topscoorder van Europa naar voren komt. Al met al een elftal wat vooral op snelheid, techniek en een paar harde werkers gebaseerd is. 5 Spelers van Chelsea. 2 Spelers van Ajax. 1 Speler van PSV. 1 Speler van Barcelona. 1 Speler van Arsenal. 1 Speler van AS Roma. :) |
- - - - - - - - - - Dida - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Carvalho - Stam - Chivu - - - - - - - - - - - - - Cocu - - - - - - - - - - Bommel - - - - - - - - - Maxwell - - - - - - - - - Ronaldinho - - - - - - - - C.Ronaldo -- - - - - - - Robben - - - - - - - - - - Henry - - - - - - - - - zoiets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |