![]() |
geen koekjes meer voor koekiemonster
het is echt te gek voor woorden. Koekiemonster mag geen koekjes meer eten hij gaat vanaf vandaag kinderen aansporen om veel groente en fruit te eten . Dat is toch het zelfde als sinterklaas laten vertellen dat je stout moet zijn ik bedoel dat kan gewoon niet.
naja wat vnden jullie hiervan |
Tja.. Ik vind het wel jammer..!
Koekiemonster was een karakter wat al zooo lang in Sesamstraat zit.. Beetje jammer dat ze dat nou gaan doen... als het echt serieus is.. k Weet niet wat ik er van moet vinden en of t wel waar is.. |
:(
|
Belachelijk! Hij was juist leuk :D maar goed, ik snap het wel een klein beetje ;)
|
:( jammer
|
Tjonge! Echt belachelijk. Nederland slaat weer eens door ...
|
Ik dacht dat dat in amerika was.
|
Het is in Amerika.
Daar moeten ze idd álles er aan doen om dat overgewicht te bestrijden. |
Heet ie vanaf nu dan 'groentenbak'?
Jasses zeg het enige dat nog enger is dan monsters is groente! |
Volgens mij blijft ie trouwens wel koekjes eten, maar minder, en óók groente en fruit. Zodat kinderen leren om 't een beetje af te stemmen :)
|
Tja, dan eet ie maar dieetkoekjes maar dat groente en fruit dat hoeft niet..
|
slimfastmonster :D
|
Boogie en murriel gaan hun kinderen wél opvoeden met Groente en fruit!
|
OMG... Nee, dat kan toch niet meer... Ik zou als kindje nooit van een koekiemonster kunnen houden die in plaats van in koekjes zijn gezicht begroef in sperziebonen... :|
|
Argh. :(
|
Eten & Drinken ---> De Kantine
|
(n):(
Waar is de huilsmiley als je die nodig hebt? Voortaan het Groente-en-fruit-monster, zeg nou zelf, dat klinkt toch niet? |
Koekiemonster wordt het gft-monster, zonder de t. :(
Ik meen me een oude aflevering van Sesamstraat te herinneren waar koekiemonster duidelijk laat blijken dat hij niet van groente/fruit houdt. |
Ik ben het tostimonster, en ik ga niet opeens broodjes gezond eten. Vergeet het maar!
|
Koekiemonster was :cool:
|
Zonde :( Groenten en fruit kruimelen niet zo schattig :o
|
Ik zie koekiemonster al in een berg aardbeien duiken...paars staat 'm niet
|
Achterlijk :|
Wat is nou een koekiemonster zonder koekies? :s |
Citaat:
Naja, ik vind het zowizo schandalig, arme kinderen. Maar jah, groenten koekjes zijn toch ook lekker. |
:(
|
belachelijk. er zjn toch wel andere manieren om die kids groente en fruit te laten eten?
|
ik vind het wel goed, kijk maar naar al die vieze dikke kinderen
|
ja, en pino gaat laten zien hoe leuk het is om je handen te wassen. laat die kindertjes toch gewoon onschuldig sesamstraat kijken, ze leren er al genoeg van. waar zijn de ouders in het geheel? hoeven ze dan tegenwoordig níets meer zelf te doen?
|
Citaat:
vind t ook echt belachelijk, typisch iets amerikaans. ik snap t wel, maar zou het koekiemonster nou echt kinderen aanzetten tot het "vreten" van koekjes? das bij mij dan vroeger niet gelukt hoor |
Gelukkig geldt dit vooralsnog niet voor de Nederlandse koekiemonster. Want die is veel cooler :D
Serieus, ik hou van koekiemonster en ze moeten van hem afblijven :( |
Het ergste vind ik nog dat het begint bij koekiemonster, straks wordt mijn jeugdheld Dommel nog op dieet gezet! :eek:
|
Citaat:
zouden ze die kennen in amerika? |
Citaat:
|
kunnen ze geen nieuw karakter maken... die dan tegen koekiemonster steeds zegt koekjes zijn slecht eet groente en fruit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zegt wel weer genoeg over de Amerikanen en de falende ouders daar.
|
Achja, het komt uit de VS. Dat maakt het wel weer begrijpelijk.
|
Citaat:
@Qimm: hij hoort idd gewoon de koekjes te verkruimelen! als je dr zo over na denkt he, eet koekiemonster niet eens de koekjes op! hij verkruimelt ze alleen maar! wat is dan t probleem :p ;) |
In een van die filmpjes met Ernie erbij vrat ie zelfs de koekepan op, weinig nieuws dus :p
Typisch Amerikaanse bullshit, die kinderen bepalen toch niet wat ze eten dat doen de ouders. |
Citaat:
|
ik vind dit nogal keiharde hardcore onzin
|
Wat een gezeik op niets af.
|
Triest. Kiekiemonster moet gewook koekjes eten, anders klopt het niet. (n) :(
|
jah maar als ie alleen maar groente en fruit gaat eten dan wordt ie dun en slank en dan krijg je anorexia omdat je je dan aan het ideaalbeeld van koekiemonster aan wil passen...
:rolleyes: onzin dus |
Citaat:
|
Ta mère :) :kusje:
|
|
jA8
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |