![]() |
leuk baantje in utrecht, onmogelijk?
mjah mensen..... :o misschien ben ik te luie ofzo maar weet iemand misschien een leuk baantje...in utrecht? :rolleyes: Ik ben 16....
|
En wat versta jij onder 'leuk'? Misschien moet je gewoon zelf op zoek gaan? Winkels binnen lopen en verder goed de advertenties in de gaten houden. Maar ook genoegen nemen met minder, als je het geld toch nodig hebt.
|
Ikzelf vind werken in mijn supermarkt best leuk, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat werk leuk vind. Ik zou zelf nooit in een kledingwinkel willen werken, maar misschien jij wel.
Wat zou je willen doen, interesses etc? |
er zijn bijna geen leuke baantjes..ik heb zelf 3 baantjes waarvan er maar 1 leuk is..
- ik werk in een supermarkt vakkenvullen..is echt te kut gewoon, saai en lomp werk wat ver onder mn niveau is en ik voel me er ook echt te goed voor :p -ik werk in de keuken afwassen en beetje schoonmaken..ook nogal saai werk heb inmiddels ontslag genomen.. -ik werk achter de receptie..das wel relaxed..heb weekenddiensten dus hoef niets te doen..doe altijd beetje huiswerk of lees de tijdschriften die dar liggen..zelf de telefoon wordt doorgeschakeld.. :cool: het beste kan je iets voor jezelf beginnen en zorgen dat andere mensen het werk voor je doen en jij het geld binnenkrijgt...zo zie ik de toekomst voor me want zelf werken zuigt gewoon. maarja je bent 16 dus je vind het nu nog leuk |
Citaat:
Ontopic: probeer de horeca. Mag je in werken vanaf je 16e. Ik weet niet hoe je met vervoer zit (openbaar vervoer, brommer?), maar in de (aangegroeide) dorpen van utrecht weet ik wel een paar adresjes voor je. pm maar even als je die wilt weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aan wat voor dingen moet ik dan denken? lijken me niet de doorsneebaantjes waar belasting overheen gaat, dan :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, trouwens, ik doe gewoon VWO, en vind het ook niet echt hoogstaand werk, dus ga niet beginnen over niveau ofzo. Het niveau van werken in een supermarkt is zo hoog als jij zelf zou willen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat dacht je van pizza ofzo koerieren?
minimumloon is niks voor het gevaar wat je eventueel loopt *ligt aan je rijstijl* boetes zijn part of the job, maar toen ik 16 was verdiende ik al iets van 600 - 700 per maand (350 op rekening, en ongeveer 250 - 300 fooi per maand altijd wel) voor 4 dagen per week moet alleen brommercertificaat halen a 30 euro ongeveer |
Citaat:
verder zijn er vast mensen die het geweldig vinden om hard door te werken maarja..er zijn ook mensen die een opleiding gevolgt hebben.. enne...tijdschriftjes lezen is leuker dan een winkel openen vind ik...dus? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blaadjes lezen achter de receptie vind ik nou niet echt hard werken, leuk dat je zo'n baantje hebt maar er zijn ook jongeren die (net als ik (winkel sluiten) lekker tegenovergesteld) een behoorlijk verantwoordelijkheid krijgen. En jah als het fout gaat zijn daar weer gevolgen aan verbonden enzo ;-). grtz ivo |
nee, dat is onmogelijk.
|
Citaat:
|
Als je geld nodig hebt en daarom werk zoekt: loop naar de eerste de beste supermarkt en zoek daar werk. De tijden zijn flexibel, en het verdient redelijk. (niet meer, niet minder) Veel supermarkten hebben nu wel zoiets als een wachtlijst, vanwege de de prijzenorlog, ze zijn erg voorzichtig met mensen aannemen. Anders de horeca. Vooral in de zomermaanden. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |