![]() |
zeg is wat?
de dood is mooi...
de dood is verdrietig de dood is eigenaardig maar waarom de mensen gaan..?? de dood is mooi de dood is zielig de dood is misterieus ik heb geen idee maar het gebeurd! |
ik weet niet hoe dit over moet komen, hoe je dit geschreven hebt, en daarmee heb je ook het jammere van je gedicht te pakken: je brengt geen gevoel over. de dood is mooi, oke, maar de dood is verdrietig is dan weer zo zwak. ook het woord zielig heeft in mijn ogen een wat rare betekenis in dit verband. verder is het mysterieus, mooi woord, maar probeer er ook wat meer mee te doen! ik denk dat je voorzichtiger met je woordkeus om moet springen, dat je echt iets over kunt brengen. succes d'rmee! (y)
|
Moah...
ik weet niet wat ik kan zeggen...alleen moah.. Niet zo heel bijzonder denk ik.. |
Weer jammer van de schrijffouten :nono: :)
misterieus=mysterieus gebeurd=gebeurt Verder raakt het mij ook niet echt, je somt gewoon op wat de dood allemaal is voor jou, en dat kan best oké zijn, maar een paar adjectieven (of zijn dat bijwoorden :) ) zijn niet genoeg... |
heewy bedankt voor jullie
opmerkingen maar ik heb het voor school gemaakt en ik heb het in 5 minuten geschreven en ik ben er nix mee van plan hoor ik wou alleen ff jullie mening horen... dank je .... xies...SoEnTjE ..roxxxy.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |