![]() |
Kostuum met gevoel.
Hai!
Ik moet voor mijn CPE van beeldende vorming een kostuum ontwerpen, wat niet van stof mag zijn, en het moet een gevoel uitbeelden. Zoals, geluk, verdriet, eenzaamheid, liefde etc. Nu had ik zelf al wel een paar ideetjes maar vind ze allemaal "niezzo". Hebben jullie misschien ideetjes voor wat ik zou kunnen ontwerpen? Bedankt alvast! |
een liefdesverdriet jurk van tissues.
een vakantietopje van ansichtkaarten. luiheidschoenen van slakkenhuisjes. zoiets? |
Citaat:
|
hey,
een vriendin van mij, zit ook op het vmbo-tl. En had ook dit onderwerp. Zij vertelde mij dat je het bij handvaardigheid ook daadwerkelijk aan moest trekken. is dit bij jou ook zo? of is dit weer typisch iets van onze school? |
ik heb het niet bij handvaardigheid maar bij tekenen dus wij moeten het alleen ontwerpen, mensen met handvaardigheid moeten het uitwerken, godzijdank dat ik dat niet heb :)
|
ik geef wel n paar voorbeelden van materialen die je zou kunnen gebruiken in je ontwerp:
*snoep: verliefdheid *kippengaas: gevoel dat je opgesloten zit *aluminiumfolie (wat dan zilver moet uitbeelden): gevoel dat je boven iedereen staat *etenswaar: HONGER |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |