![]() |
Veiligheidsspelden Lifestyle
Hoi Pipeloi!
Ik ben nieuw hier, maar ik lees al een poosje. Wat ik mij dus afvroeg he? Gebruiken jullie veiligheidsspelden als accessoires? Ik zie dit de laatste tijd steeds vaker op mijn opleiding, bijvoorbeeld door broeken, tassen, en jawel, zelfs door oren! En ben je nooit bang dat ze losgaan en in je velletje prikken? Nouja om een lang verhaal kort te maken: vertel hier jullie ervaringen met veiligheidsspelden als accessoires. :) Groetjes van een nieuwkomertje |
Ik gebruik een veiligheidsspeld voor m'n dekbedhoes. Dat past wel bij m'n lifestyle.
|
ik gebruik veiligheidsspelden alleen om me broeken, tas en andere zooi te "repareren". Daar is het ideaal voor
dan ben ik maar alto |
mijn jas hangt aan elkaar met veiligheidsspelden, als er iets kapot aan gaat repareer ik het met een veiligheidsspeld en ook patches zet ik er mee op mijn jas en tas.
ik heb laatst een lading nieuwe patches gekocht dus nu ook nog een lading veiligheidsspelden kopen anders heb ik er nog niks aan |
veiligheidsspeld aan jas, omdat ie anders tussen de spaken komt
|
ik ben niet alto genoeg om er een hoop door mn kleren en lichaam te raggen dus nee.
|
Ik heb er twee aan m'n broek. De pijpen waren te lang en ik had geen zin om ze om te zomen dus dan dit maar.Je ziet ze verder niet. Stiekem ben ik wel punk.
|
vroeger had k veiligheidsspelden in m'n oren.. paar door een gat :o
nu gebruik k ze alleen als het functioneel kan zijn.. |
Citaat:
|
Ahah, op m'n dertiende oid, toen ik nog heel alto was, had ik een stuk of twintig veiligheidsspelden in m'n bureaustoel zitten. Dat vonden de mensen die er op moesten zitten niet leeeeuk :D En daarbij ook nog in m'n oren en op m'n tas en een tijdlang in m'n kleding, maar dat vond ik gelukkig wel al vrij snel ghey.
|
Alleen als iets kapot is zet ik het vast met veiligheidspelden. Of om patches mee vast te maken omdat ik te lui ben om ze vast te gaan naaien.
|
Ik heb ze alleen in mijn schooltas, omdat de ritssluiting kapot is gegaan :s .
Een paar jaar geleden liepen er wel mensen rond met van die armbanden gemaakt van veiligheidsspelden en kraaltjes, en kende ik ook iemand die onder een "split" in een broekspijp had, waar allemaal veiligheidsspelden in zaten verwerkt. |
Citaat:
|
Nee.
|
Lifestyle hoogtij. :(
|
Een vriendin van mijn zus doet ze in haar oren. Daar heeft onze kakschool een beetje een hekel aan:). Kutschool.
|
Citaat:
|
he neen
|
Vroegerrr had ik ze door mn oor.
En nu heb ik er nog 1 in een rokje maar die ben ik kwijt. |
ik had ooit een broek die aan de binnenkant van mn benen (vrij bovenaan :s) ging slijten van het fietsen ofzo. toen had ik daar een veiligheidsspeldje ingedaan met de sluiting aan de binnenkant zodat t niet zo opviel. toen ging ik fietsen en ging dat speldje los. sta je naar midden op t fietspad om dat ding weer dicht te maken. zag er zeer vaag uit denk ik :p
en verder was ik een echte alto dus had ik een tas vol veiligheidsspelden en veiligheidsspelden in mn kleren en ook wel in mn oren. owja en op de middelbare school liep een gast rond die een veiligheidsspeld door zn wenkbrauw had..:eek: bah |
Ik had een veiligheidsspel in mijn knuffel. Tot hij me prikte. Toen heb ik hem er maar uitgehaald.
|
:d
|
Ik gebruik 1 veiligheidsspeld in mijn kilt, anders waait ie open bij harde wind :D
|
Ik heb heel veel veiligheidsspelden, ze zitten aan iets wat ik uit de clip van Seal - Crazy heb gepikt qua idee.
|
veilgheidsspelden zijn mn grootste vriendjes want ik kan niet naaien.
|
Heb d'r twee op m'n tas zitten!
Ook alleen maar omdat het plasticje van m'n schouderband kapot is en ik m'n tas liever niet op m'n knieen heb hangen. |
ja, anders zakt mn shirt af en pleuren mn panty's uit elkaar.
|
ja vroeger had ik een truitje waar ik een scheur ib gemaakt had en daarna veiligheidsspelden doorheen geprikt had :) :)
later heb ik er ook nog wel eens door mn hoor geprikt maar dat was omdat dat gratis was en verslavend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondingen...
Ze moeten mij altijd hebben :( |
ik zag vandaag een oma die dr handtasje bij elkaar hield met een veiligheidsspeld :)
|
Ik heb toevallig vandaag een doosje gekocht, maar dat is eerder omdat ik altijd áls ik ze nodig heb, ik ze nergens kan vinden.
Ik gebruikt ze meer om broches, strikjes en andere prul aan mijn shirtjes vast te spelden dan als accesoire. |
ik ben niet zo alto :eek:
... helaas :( |
Gebruikte ze alleen om me riem op zijn plaats te houden.
Gelukkig pas ik die broeken niet meer, dus ook geen last meer van.. :( |
Citaat:
|
I love veiligheidsspelden :) . Allereerst om mn patches vast te zetten op mn tas, en als ik gekke zin krijg zijn ze altijd in buurt. dwz, om een gat in mn oor te prikken (scheelt zich weer wat centen). Ik heb ze ook nog een tijdje gebruikt voor mn broek, omdat dr zon giga scheur in zat, maar heb nu toch een nieuwe broek gekocht :p
|
Citaat:
|
Een veiligheidsspeld heeft mijn vader vermoord en mijn buurvrouw verkracht :(
|
Vroeger toen mijn allerenigste en allerliefste skate broek zijn knoop was verloren heb ik een veilgheidsspeld uit het bed van mijn vriend gehaald (daar houdt ie het dekbed mee vast) en door mijn broek gedaan.
Nu mijn broertje mijn broek wil dragen om stoer te doen gebruikt hij dus die veiligheidsspeld. Ik vind het wel hip :) |
Ik doe ze altijd in mn tepels en dan loop ik rond
|
slotje :rolleyes:
|
op mn tas, heb er ook wel eens een in mn oor gehad, maar dat was niks en ook wel eens op mn broek, omdat ie aan de onderkant uit elkaar viel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |