![]() |
Deuren van mijn leven
De deuren van mijn leven
Dreigen te sluiten al is het maar even Ik raak in paniek Want ik begrijp het niet Vanalles komt op mij af Het is alsof ik word gestrafd Voor het zijn wat ik ben Het zien wie ik ken Iets dat jullie niet begrijpen Alleen raar naar zullen kijken Het gevoel alsof ik alleen Ben op deze wereld met mijn probleem Het is nooit verhoord in vele oren En waarschijnelijk zullen jullie het niet willen horen Maar ik kan het niet meer voor me houden Want de woede begint op te bouwen In mij Ik voel het stromen Ik voel het naar boven komen Het is niemands schuld alleen de mijne Ik wou dat ik kon verdwijne Voor een moment stilte om my heen een momentje weg van mijn probleem Ik zeg het toch maar niet Want ik heb nu ff geen zin in verdriet |
De gedachte is mooi, jammer van de laatste zin...
Zitten wel fouten in (typfout: verdwijneN, waarschijnlijk e.d.) en grammatica (gestrafT) Leest wel lekker door maar laatste zin verpest het heel erg. Liefs Lieke |
Duidelijk een gevoelsmatig gedicht..Qua schrijven vind ik het niet geweldig, je dichtschema en je ritme zit er niet echt goed in...
Qua gevoel ist erg :( en vind het wel goed van je dat je het van je afschrijft... |
Dank je wel voor jullie aardige woorden en ik zal het in gedachte houden de gramatica, maar ja daar denk je niet altijd aan dat is niet echt het belangerijkste als ik schrijf.. :)
Jesse |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |