![]() |
PV geeft veel minder aandacht aan mij sinds ze fb is, wie vind jij neg/pos veranderd
Verder vind ik dat Balance mij nog meer negeert dan vroeger nu ik geen FB mocht worden op Kunst & Cultuur :( En ze reageert niet meer op mijn posts :o
Maar dit topic gaat niet alleen over FB's, gewoon over iedereen in het algemeen die ineens een mentaliteisverandering heeft onmdergaan. Barst los! |
Ze zijn me na 2 weken afwezigheid al vergeten.
|
ik houd me hier niet mee bezig!
|
Een vriendin van me is sinds een paar maanden zich anders gaan gedragen. Ze belt niet meer, zegt amper nog iets, weinig contact.. Zal wel iets met haar vriendjes te maken hebben, I guess.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze snapt de boodschap vast wel ;) |
Ik wist niet dat ik jou elke dag aandacht moest geven, ik dacht: Smartsmartass redt het ook wel zonder mij. Blijkbaar heb ik mij vergist :(
Methuselah komt veel minder op het forum en dat vind ik jammer. |
Citaat:
|
dit noemen ze dan vervreemding van mensen
|
Niemand speciaal.
|
Mijzelf eigenlijk.
Niet dat het hier herkenbaar is. |
Mark Almighty vind mij niet meer zo aardig sinds ik openlijk kritiek heb geleverd op z'n posts. :bloos: :(
|
Citaat:
|
Ik ben de laatste tijd vrijwel onzichtbaar op DK. :cool:
|
Men is veel liever tegen me geworden op Letteren:cool:.
|
Citaat:
Ja, natuurlijk ben ik ook veranderd, maar dat gaat zo snel en soms juist zo langzaam... in mijn omgeving merk ik dat bepaalde mensen en vooral vriendschappen wel veranderen als bepaalde mensen een relatie krijgen, voor het eerst of voor het eerst sinds lange tijd. |
Citaat:
Maar de ervaring zelf was toch iets minder. |
Ik vind dat ELKE FB vanaf het verkrijgen van die functie zeer negatief verandert, omdat ze plotseling een (misplaatst) verantwoordelijkheidsgevoel krijgen. Ze gaan echt te veel op in hun rol en kunnen dingen niet meer in perspectief zien...
|
u riep mij? :o
ik vind een 'vriendin' van mij wel negatief veranderd. |
Ik had vroeger een beste vriendin. Dat meisje is heel erg veranderd en niet op een in mijn ogen positieve manier.
Vannacht was ze even op msn (ze is nu op Sint Maarten) en t enige wat er dan nog gezegd wordt is hoe het gaat, dat ze me mist en van me houdt. Dan is ze weg en als ik zeg dat ik ga slapen is het oké en dat ze het jammer vindt dat ze er niet op mijn verjaardag kan zijn. Als we bij elkaar zijn heb ik ook het idee dat ik constant me aan moet passen. Het klikt gewoon niet meer. Dat vind ik heel jammer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |