![]() |
Badass Deurwaarder
Hallo,
Wij hebben een film gemaakt en we zouden graag van jullie willen horen hoe jullie hem vinden. De film duurt ongeveer 2.30 minuten. We hebben hem gemaakt met een nogal slechte kwaliteit camera, maar we geloven wel dat we het beste eruit hebben gehaald. Dit is de link waarop jullie hem kunnen downloaden: Badass Deurwaarder (Rechter muisknop, Doel opslaan als) Alvast bedankt, Jeroen & Jorrit |
Nou ik heb net even gekeken en ik vond het niet grappig of zo, een beetje overdone met al die voorwerpen en jammer dat je ze niet op het 'slachtoffer' terecht ziet komen, maar dat was misschien ook een beetje te hoog gegrepen met die keukenmessen. Als julle een middagje niets te doen hadden en dit zijn gaan maken prima natuurlijk, maar om nou te zeggen dat het iets is om trots op te zijn? Nee.
|
De aftiteling duurde ongeveer langer dan het filmpje en ik vond um een beetje 'wannabee' overkomen.
Hoe heet dat liedje dat jullie afspelen als de aftiteling begint ?? |
Wel leuk gemaakt, maar sloeg nergens op en was zeker niet grappig ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dit filmpje straalt flauwekul uit. En dat is precies wat de bedoeling was. Dus mijn doel heb ik bereikt. Ben ik er dan trots op? Ja. |
ik durf et niet te bekijken en mn mening neer te zetten, niet omdat ik bang ben dat et niet leuk is of wel leuk is, maar eh. Nouja, begrijp me maar gewoon.
|
Sissy...
|
mijn dank is groot.
|
Die link doet het niet meer ;)
|
Citaat:
|
Ken je t beter :P?
|
het excuus van elke zichzelfrespecterende director juist?
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil em zien maar kan em nietdownloaden.:(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |