![]() |
Hoe verder?
Weer een topic van mij, ben lekker bezig. Maar goed voor de mensen die het verhaal nog niet kennen. Sinds een week of 3 heb ik een vriendje (ken m via dit forum maar dat is niet ter zake). Wat wel belangrijk is, is dat de afstand toch meer dan een uur treinen is. En aangezien we allebei pas 16 zijn en dus nog op de middelbare zitten komt het neer op de weekend. Daarnaast hebben we weinig geld voor de trein dus echt vaker dan eens per week zit er niet in.
We spreken elkaar dagelijks op msn. En eigenlijk elke dag is er dan wel een soort van ruzie/onenigheid. Het komt wel vaak goed maar toch is het vreselijk. Eigenlijk denk ik gewoon dath et geen toekomst heeft, maar als ik m irl zie is het zo leuk. Hoe moet dit verder:s. Ik wil m eigenlijk helemaal niet kwijt al vriendje maar het heeft voor mijn gevoel ook geen toekomst. |
lastig.
uitmaken, en iemand zoeken die dichterbij woont |
Waarover hebben jullie dan ruzie?
Ik denk niet dat het gaat werken eigenlijk. Als je elkaar maar 1 keer per week ziet, dat kan nog wel lukken. Maar als jullie daarnaast geen goede gesprekken voeren ofzo, waarom hebben jullie dan met elkaar? Misschien vind jij het leuk, ik heb liever iets waar toekomst in kan zitten. |
koop een weekendretour, is even duur en kun je meer neuken
|
Citaat:
Nja ik vind het eigenlijk niets meer, ik wil liever iets met toekomst, maar tot voor kort dacht ik ook dat dat er in zat. maari k het weet niet meer. |
Maar je hebt em leren kennen op dit forum, dus hij leest dit ook :eek: :rolleyes:
|
Citaat:
|
lijkt het je verstandig om er mee door te gaan als je er toch geen toekomst in ziet?
|
Citaat:
Ik denk dat je een tijdje moet stoppen met chatten. Bel hem, of stuur een mail (maar dat is ook tricky, kans op misverstanden is imho even groot als op msn). Wat vindt hij er eigenlijk van dat jullie zo vaak kibbelen? Als jullie blijven kibbelen, ook over de telefoon en het dus maar een keer per week leuk is, zou ik er een punt achter zetten. |
Citaat:
Maar nja ik belde m net, gooit ie de hoorn erop. Dus nja dan wil ie niet praten. Ik weet het niet, ben super gek op m. Maar gek genoeg om nooit meer een ander te willen, nee denk ik:s. |
Msn is soms best rottig. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je wel verliefd? |
Citaat:
en we kibbelden op msn, het was al bijna uit.. en nu helemaal of ik weet het niet:(:s |
Citaat:
van alleen liefde kun je niet leven zei mijn moeder altijd |
Citaat:
|
Citaat:
lat relaties met ruzies en zonder vertrouwen van een der kanten overleven het meestal niet, sorry |
Je moet er niet zo hard over nadenken. De situatie is zoals het is. Ook al zijn jullie beide gefrustreerd, daarmee komen jullie niet dichter bij elkaar te wonen of krijgen jullie opeens meer geld. Dat laatste is overigens ook op te lossen door een bijbaan, maar dat terzijde.
Jouw verplichting is om jezelf in te zetten voor het te laten werken van de relatie. Als het daarmee lukt, dan is dat natuurlijk erg mooi voor jullie. Lukt het daarmee niet, dan is het jammer en zul je op zoek moeten naar een ander vriendje. Misschien is het wel eens goed als je wat meer afstand neemt. Iedere dag contact met elkaar kan wat teveel van het goede zijn. |
als msn jullie relatie verspilt, waarom ga je dat niet gewoon elkaar bellen en smsen? heb je ook minder kans op ruzies. het is eigenlijk best triest als je telkens via msn ruzie met hem krijgt. dadelijk gaat jullie relatie kapot door die domme msn gesprekken!
|
Ga bij jezelf goed na wat je wilt. Wil je hier mee doorgaan of niet?
Zijn jullie beiden bereid je in te zetten voor jullie relatie? Maar misschien moeten jullie iets losser met elkaar om gaan en niet zo krampachtig proberen geen ruzie te maken, ruzie weer goed te maken etc.. Hij reageert stom? Laat m dan maar lekker even.. Als ie zich weer beter voelt komt ie wel weer. Jij voelt je rot? Geef dat dan aan, dan kan hij daar rekening mee houden en voelt ie zich misschien wat minder aangevallen als je even een wat minder aardige opmerking maakt. Ga dus kijken waar en wanneer het fout gaat. En probeer het daar dus op te lossen.. |
hmm, ik kan ook niet met mij vriend op msn praten:confused: ik hoor niet hoe hij het bedoelt, de ntonatie, en tja, dan kun je dingen nogal verkeerd opvatten...
|
Ik weet niet of het al gezegt is, maar over msn kun je je gevoelens alleen uiten met een smiley. Dat werkt niet zo goed. Ik begrijp mijn vriend over msn ook heel vaak verkeerd. Best wel lastig idd. Kutmsn. Je kunt beter maar bellen dan, iets persoonlijker ook/
|
Citaat:
Citaat:
Al met al ga ik dus gewoon wat afstand nemen en aan de fout dingen werken. En nja mocht het dan nog niet lukken, dan kunnen we altijd nog stoppen maar is het iig geprobeert. |
niet meer met 'm msn'en?
En anders uitmaken... ik heb precies hetzelfde gehad, en hoeveel we er ook over afspraken dat het beter zou gaan we kregen als maar meer ruzie en ook gingen we veel vaker schelden enzo. Terwijl het irl goed ging. En dat ging ook uit. Owh en hij woonde 5 minuten fietsen bij me vandaan en ik zag hem vaker dan één keer in het weekend. |
Citaat:
door msn ontstaan er vaak misverstanden, misschien kun je afspreken dat jullie elkaar vaker bellen ipv msnen. |
nja bedankt voor alle raad, maar het is net uitgegaan. Eigenlijk ach ik voel me er kut onder maar het is beter zo ofzo,, schijnt..
Kan iig weer lekker onder mn vertrouwde nick hier door posten op L&R :) |
msn werkt gewoonm niet bij jullie :p
|
Citaat:
maar goed zoals ik hierboven al vertelde, het is uit. |
Citaat:
|
Citaat:
nog steeds mijn favoriete forumbaas;) |
Citaat:
|
Citaat:
en idd het is geen slechte beslissing. En gelukkig nu genomen en niet na een half jaar oid. Het is altijd ff pijnlijk als het net uit is maar het komt goed weet ik zeker:). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |