![]() |
Wat zou je doen als je oppermachtig zou zijn?
Je hebt de macht om te doen wat je wil. Wat zou je zoal veranderen?
|
De kleur van dit forum.
|
dat mensen zeiken om niks
|
Dan zou ik haar direct opbellen.
|
De wereld.
|
De vorm van mijn benen. Ja, heel egoistisch :o
Vind het verder zo moeilijk om iets te bedenken. Ik zou aids wel willen uitbannen. Maar eigenlijk zoveel. |
Ik zal me ogen zodanig veranderen dat ik nooit een bril hoef te dragen.
Zal zorgen dat er geen armen zijn. Mezelf wat lef geven. Paar dingen verklaren :o En ja verder dat zie ik dan wel want als je oppermachtig wordt dan krijg je ook andere problemen :p |
Ik denk eigenlijk dat ik direct een einde aan mijn leven zou maken, als je oppermachtig bent dan is het niet meer zo spannend allemaal.
|
Komt dat even mooi uit met mijn nickname... :D
Tja, dan zou ik eventjes in 1-2-3 alle problemen in de wereld oplossen. De honger en aids in Afrika, de coupes en revoluties in Zuid-Amerika, het terrorisme en de onderdrukking in het Midden-Oosten, de ravages na de tsunami in Azië, de armoede en corruptie in Oost-Europa en de geweldsspiraal in de Verenigde Staten. Oh, en een zekere vent die een zeker meisje dat ik ken wil gebruiken voor de sex zou ik impotent maken. Dát zal hem leren! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT/ de wet van de sterkste weer invoeren. |
Citaat:
|
In stilte mensen lopen manipuleren :D
|
alle problemen oplossen en er een leuke boel van maken :)
|
geldhoeveelheden opnieuw verdelen ofzoiets.
|
De wereld onderwerpen en 80% van de West-Europese/Noord-Amerikaanse bevolking naar heropvoedings/vernietigingskampen brengen.
|
Citaat:
|
Jou de mogelijkheid ontnemen DK vol te spammen met uitermate nutteloze topics :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zullen wij machtig zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle armen geld geven,
mezelf rijk maken, hongernood bestrijden, naja, alles wat goed is. |
Ik ben reeds oppermachtig.
|
Je een ban geven, want je hebt meer dan genoeg topics aangemaakt en ik werd hiervoor al onofficiëel gewaarschuwd. Jee, mijn naam kwam zeker wel 4 keer voor op de eerste pagina :rolleyes:
|
Linkse wereldpolitiek invoeren, en dan rustig achterover gaan zitten en zien dat alles daardoor goedkomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
''Er zijn 2 dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid, en van het 1e weet ik het nog niet zo zeker.'' |
Jij en je humor :D
Trouwens, ik moet mijn apprentice wat bijbrengen. MA, waar ben je nu alweer? |
Citaat:
Hehe :D |
In vergelijking met mij, reageert hij nog wat traag en hij is soms net niet dom genoeg :(
|
Citaat:
|
Ja, omdat hij mij imiteert ...
|
Alle 'foute' wereldleiders de laan uitschoppen:o
|
Citaat:
Citaat:
|
Massamoord, alle mensen over de kling jakkeren.
|
meer bier
|
Citaat:
En dat dom zijn, mag zich niet verder zetten in je echte leven, maar dat zet je al over boord (y) |
ik zou de wereldbevolking terug brengen naar ongeveer 2 % ofzo. en dan kijken wat het wordt.
en dan een flesje bier pakken. ( + peuk ) |
Om te beginnen een enorm inferno dat de VS totaal tot as doet verkolen, op wat indianenreservaatjes na.
En verder natuurlijk alle neonazi's en andere groepen mensen die ik niet moet in geconcentreerd zwavelzuur flikeren. En natuurlijk een aparte kraan in ieder huis pleuren waar bier uitkomt :) En een heel scala aan nieuwe psychidelische drugs die niet slecht voor je zijn ontwerpen :cool: |
Alle linkse mensen omleggen is natuurlijk ook een optie, dat scheelt een hoop gezeik.
|
Dat iedereen zo asosciaal is :mad:
|
of nouja oke, dat we duidelijk van elkaar aan het vervreemden zijn terwijl je elkaar vroeger veel makkelijker aansprak, veel opener voor elkaar was.
|
Citaat:
|
In ieder geval niet de wereld een betere plaats proberen te maken want:
- Intelligente robots hebben het geprobeerd en faalden (the matrix) - De mensen hebben het zelf geprobeerd en faalden (Brave new world, engels boek) - De avatars hebben het geprobeerd en faalden (Charmed, seizoen 7, tv-serie) - God heeft het geprobeerd en faalde (Het begon allemaal in het paradijs, waar van de appel gegeten werd) Denk dat je alle mensen weg moet halen om de wereld een betere plaats te maken, mja dan is t ook weer zo leeg :D :p |
Citaat:
|
Hmm, moeilijk. Ik twijfel tussen oneindige rijkdom en religieuze vervolging.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |