![]() |
vanavond Pulp fiction
omdat niemand die nog gezien heeft natuurlijk.... :o
begint om 22.00 op yorin owjah en Jackie Brown komt donderdag op Veronica om 22.05 |
ach misschien dat ik wel ga kijken
|
En tegelijkertijd The Terminator..
Maar heb ze beide op DVD, dus kijk ze daar wel op.. Geen shitty reclame, gecut of irritante logotjes in beeld maar vooral vele malen beter beeld en geluid :p |
Citaat:
Ik ga misschien kijken, heb em halfjaartje geleden nog gezien en ben moeee, maar misschien blijf ik wel hangen als ik em aanzet. |
Ach Pulp Fiction... Ik heb zo'n hekel aan Uma Thurman
|
Hij blijft zo ont-zet-tend goed! :cool:
Alleen al de dialogen maken het een superfilm. John Travolta en Samuel L. Jackson zijn perfect samen. "English, motherfucker! Do you speak it?!" :cool: |
Niet gezien.
|
Citaat:
|
Ik had 'm nog nooit gezien, maar hij is toch zeker wel geniaal :)
|
Citaat:
|
Hehe, ik hoef denk ik niet te zeggen dat 't een van m'n lievelingsfilms is... ;)
Ik heb 'm dus ook nog ff een keer gekeken. Hij blijft sterk. Jackson en Travolta zijn echt geniaal. |
Mja, Jackson, Travolta en Willis zijn op zich wel goed, maar eigenlijk is het een hele nietszeggende film. Zonder de geniale dialogen zou er vrij weinig van de film overblijven denk ik.
|
Citaat:
|
Heb m gister tijdens oppassen gekeken :)
Hij blijft ontzettend goed (y) |
Gezien.
Het blijft leuk om te zien dat ze auto moeten schoonmaken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor het eerst gezien en ik snap de ophef niet. Een paar uur durende verzameling dialogen, die samen niks opleveren.. erg jammer
|
Citaat:
|
Ik had hem al gezien, dus ik heb 'jerry maguire' gekeken en erna nog het stukje met Bruce Willis en die neger bij die verkrachters... Maar toen was ik moe en ben ik naar huis gegaan
|
Citaat:
|
ik heb die film al te vaak gezien
|
helaas gister gemist
vooral die dialogen in de auto :D |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic, wéééér op tv..... .. .. |
nozzman is dope :cool:
|
Ik vind die film enorm hard zuigen, sorry. Sommige stukjes waren wel grappig, maar over het algemeen vond ik 'm doodsaai. :o
|
:confused: :nono:
*gunshot* :p |
Had m gisteravond ook zitten kijken.. Een vriend van me heeft m op dvd en toen heb ik alleen t eerste halfuur gezien ofzo, gisteravond toch maar helemaal zitten kijken. Wat ik me er nog vaag van kan herinneren (ik was niet bepaald helder gisteravond :o) was ie wel geinig. Vond t niet echt een hoogstandje en de laatste 45 minuten vond ik een beetje langdradig. Maar opzich wel vermakelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan 'm bijna compleet quoten. |
Ik heb m nog nooit gezien:bloos:
|
Pfff, omdat ik weer zo'n afgedankt klote tv heb, heb ik deze keer ongeveer de helft gezien omdat ik bezig was het kanaal terug te tunen. (n) Ik ga de dvd maar eens aanschaffen.
|
Heb die film al heel vaak gezien maar hij blijft toppie.... :cool:
|
k ga jackie brown ook weer kijken
vooral robert de niro vind k goed... zonder veel te zeggen maakt ie een goeie indruk (y) |
Citaat:
|
blijft leuuuk
|
|
|
' hamburgers, the cornerstone of a nutricious breakfast'
|
Citaat:
Een mening is een mening, en mits deze goed onderbouwd wordt mag je alles vinden. |
Citaat:
blablablablabla je hebt geen verstand van films en je heet ook nog eens kruimel doeeeei |
Citaat:
|
Citaat:
Sylph weet hoe-ie 'm moet opvatten. :p |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |