![]() |
Mening over deze bands
Breaking Benjamin
Three Days Grace Hoobastank 12 Stones Alterbridge Graag hoor ik ff jullie mening :) |
three days grace en alter bridge vind ik wel goed.. ( kan ik de hele cd's van meezinge:p)
hoobastank hou ik nie zo van en de rest ken ik nie .. :) |
Vet :) Ennehm Creed dan? [oude band Alterbridge maar toen met andere zanger]
|
ik vind ze niet leuk .. .nja, hoobastank sinds de nieuwe CD niet meer..daarvoor nog wel
|
daarvoor kende ik ze nog niet echt, helaas.. ben wel naar het concert geweest.. en dat was wel weer vet..
|
Citaat:
maar creed is wel beter als alterbridge ( vind ik ) ;) |
alterbridge commercieel? mwah valt mee.
ik vond.. creed .. die waren bekender.. maar ik vind ze allebei heel goed. |
three days grace is wel grappig, hoobastank heb ik t wel een beetje mee gehad en de rest ook, of ken ik niet zoveel van.
|
Citaat:
|
jaa, ik snap wel dat heel veel hoobastank te commercieel vinden worden, kijk dat vind ik ook met Green day, beetje jammer dat ze nu commercieel worden, daarvoor vond ik ze leuker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
12 stones (Y) mooie muziek
three days greet; kut punk |
Citaat:
|
hoobastanks eerste cd was nog wel leuk, nu niet meer en dfe rest van de bands ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste cd van hoobastank was wel lachen, rest is maar blah.
|
three days grace is niet echt punk.. meer rock achtig
|
ik vind het ook geen punk.
|
hoobastank is wel ok :)
|
breaking benjamin vind ik een beetje saai
|
Citaat:
ik ken hoobastank alleen van het liedje 'the reason', zo'n kattegejank!!!!:p en uuhmz verder isset 'mwah-muziek' wat voor genre het ook heeft :p |
ik ken hoobastank ook van ander liedjes hoor maar die zijn ook (n)
|
Citaat:
U itermate T eleurstellend Sommige bands ken ik nieteens, maarja ik ben dan ook narrow-mined he. |
Citaat:
dat vind ik wel jammer magoed |
Ik heb een cd van Hoobastank, hmm die moet je niet te vaak luisteren. Ik vind hem niet geweldig, opzich wel vermakelijk. Running Away vind ik een mooi nr.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest, eerste album hoobastank is wel aardig, heel erg incubus achtig dat vond ik wel leuk alleen niet echt een eigen geluid. Three days grace is ook wel ok, niet echt top ofzo. Van de rest ken ik te weinig om er echt een mening over te hebben. Maar als dat Alterbridge een opvolger van Creed is zal ik er wel niets aan vinden. |
Citaat:
zij kent hun alleen van hun laatste CD american idiot enz.....en vind alleen de liedjes leuk die tmf uitzendt en is opeens fan :s , maargoed niet over mensen praten :D boeie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een godvergeten kuttopic zeg
|
ze hebben stuk voor stuk wel nummers die wel ok zijn
|
Citaat:
|
idd, what the fuck wil je hier nu mee bereiken ?
|
Citaat:
breaking benjamin: op hun full length is de 1e riff het beste en blijft het beste 3daysgrace: ken ik niet hoobastank:ondanks veel gezeik gewoon een goede band.wat wil je? wat componeer je? wat compenseer je? het resultaat is goed 12 stones: ken ik te weinig van alter bride: te voorspelbaar |
Three days grace is nog te proberen
|
ik vind het een stom topic.
hoobastank is leuk. oudere shit is wat leuker. three days grace is ook wel ok :) de rest heb ik niks mee. |
Citaat:
|
Ik luister het alle 5 niet, om het dan maar politiek correct onder woorden te brengen:)
|
Breaking Benjamin - nooit van gehoord
Three Days Grace - twee nummers van gehoord, allebei kut Hoobastank - eerste (of eigenlijk tweede) cd was geweldig, The Reason is zwaar kut 12 Stones - één nummer van, erg standaard Alterbridge - nooit van gehoord |
Citaat:
- Breaking Benjamin - 1 nummer is geniaal, rest is prut. - Three Days Grace - gaat wel... - Hoobastank - is best aardig, maar klinkt soms meer Incubus dan Incubus zelf.. - 12 Stones - saai... - Alterbridge - zelfs Creed was beter.. en dat zegt al genoeg dacht ik zo. |
Citaat:
|
paar liedjes van alter bridge zijn wel leuk
rest is kut ook de andere bands.. (n) |
Breaking Benjamin -> nuh.
Three Days Grace -> rockt wel, alleen slechte teksten. Hoobastank -> ik dig ze, hoe gay het ook mag zijn. Jammer dat ze een ballad uitbrengen om 14-jarige sletjes ze leuk te laten vinden. 12 Stones -> jammer van Paul McCoy bij Evanescence, verder wel cool. Alterbridge -> ontzettende zeikband. |
Is dit trouwens weer zodat de TS weet wat ze cool moet vinden om erbij te horen?
|
Citaat:
|
Citaat:
three days greet? |
Citaat:
Ik weet t man, maar ik heb er echt geen problemen mee, die eerste cd was best te doen. Of vind je het erg als ik Alterbridge een zeikband noem...? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |