![]() |
Guano Apes
Hey,
Ik heb de supergroep Guano Apes ontdekt... Nu ben ik te weten gekomen dat ze stoppen... Kunnen jullie me soms nog andere groepen zeggen die qua muziekstijl op Guano Apes lijken? Liedjes : Big In Japan, Break The Line, No speech, ... |
Vital Remains en The Berzeker vertonen wel enkele overeenkomsten met de Guano Apes.
|
Klopt
|
Vital Remains is dan wel iets zwaarder als Guano Apes...
|
Je kunt ook Arch Enemy gaan luisteren.. ok een chick als zangeres. (y)
|
Citaat:
Anders moet je de nieuwe van Nile eens proberen. |
oh dat vond ik ook helemaal geweldig .. ik heb nog wel wat cd's. wil je ze kopen? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerste cd van ze vind ik niks, tweede is heel goed, derde is ok en die vierde hoefde ik niet meer. Dödel Up en Heaven <3 |
Geef mij die laatste plaat van ze maar...
|
M'n broertje luistert daar veel naar, best aardig soms. Die Alphaville cover is mja.. ok.
|
Citaat:
Weet wel dat Big In Japan een cover is, en wat voor één (y) |
Citaat:
Proud like a god-CD heb ik vheel veel naar geluisterd, maar vindt het nu een vrij zouteloze band. Vindt het niet erg dat ze gestopt zijn(?) |
ik heb 2 cd's
proud like a god en don't give me names vind k wel genoeg :o lord of the boards <3 |
Lords of the boards, mmm snowboarden.
|
wat was big in japan een slechte cover, teeeeeeeeeeeeering.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun muziek is trouwens lekker om naar te luisteren |
Citaat:
maar voor guano apes maak ik een uitzondering |
ok het is dan wel ff offtopic, maar waarom heb je het niet zo op Duitse mensen? Nog steeds om het verleden? Zou ik mij dan ook rot moeten voelen om wat er in het verleden gebeurt is waar zo ontzettend veel mensen liever geen deel van uit hadden gemaakt? (ik ben dus half duitse...)
nog ff ontopic. Een tijdje terug heb ik een bandje gehoord wat wel ietwat te vergelijken is met guano apes, kan alleen zo snel niet op de naam komen, zo gauw ik het weer weet post ik het |
nah weet niet...de taal vind k niet zo mooi (behalve bij burzum dan) en sja...het zijn duitschers... :o
ik heb nu ff niet zo goeie onderbouwing, die krijg je nog van me... :p ik moet nu weer aan wiskunde (morgen rep :rolleyes: ) |
duitsers zijn vooral stom door hun kapsels, snorren en gaten graven op het strand
verder trek ik ze wel, vooral het bier en de worst! |
Citaat:
:D |
Citaat:
Citaat:
|
auf der maur vind ik wel, beetje rustiger, maar toch
btw, ik hou echt van Living In A Lie ! |
Sandra rocks! :)
|
Citaat:
|