![]() |
Seks & Druqs?
Goh.
Noem eens -naar jouw ervaring, zonder ranzige details (unless you're hot, and include pics?- wat nou echt brute druqs zijn die seks nog ietsje leuker maken? Bedoeling is over het algemeen er de volgende dag nog iets van te herinneren. :) |
Speed :)
Need I say more? LSD :) Tripsex = <3 DXM :) Je voelt je alsof je binnenstebuiten bent gekeerd, enorm vet gevoel. |
Alcohol omdat ik dan enigszins enige vorm van interesse heb. Voor de rest bijzonder weinig.
maar het was niet de bedoeling om te posten. Ik ging slapen. rottige deadlock@! |
Cocaine op klit = hele nacht plezier voor twee. Zo erg zelfs dat je je vriendin echt van jezelf moet afslaan Wel uitkijken dat je niet teveel gebruikt, want dan is het pijnlijk.
Maar buiten dat is cocaine sowieso een goede sexdrugs, ook gewoon op de conventionele manier. XTC en Speed werken minder voor mij, duurt heel lang voordat ik klaar ben om te gaan en ik kan niet komen. Daarentegen staat wel dat als ik klaar ben om te gaan, ik dat ook wel heel lang vol kan houden. Dus vooral leuk voor mijn vriendin. Alcohol en wiet/shunk/enz wordt niets, dan kan ik beter gelijk gaan slapen Voor de rest heb ik niets gebruikt in combinatie met.. |
mja mijn vriendin is niet zo van de drugs dus dat zit er voor mij niet in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pep => Fuck yeah!
xtc => Fuck yeah! Paddo´s => mwah stoned => fuck yeah! lsd => mwah sex & d00p is oke! |
ik heb alleen nog maar stoned en half dronken sex gehad. En dat was allebei heel goed te doen (Y)
Tripsex lijkt me ook nog wel een hele ervaring... :D |
teveel van het goede dude :p
|
Topictitel aangepast van druqs naar drukqs, want volgens Aphex Twin is het met kuu-kaa-es :D
|
Citaat:
meer hebbik ook nog niet uitgeprobeert.. |
zat sex toch vast wel...?
|
weed ==> alle gevoelens worden intenser en ik vind het leuk
uppers ==> kan lang blijven geven |
Citaat:
|
met alcohol is t vooral grappig maar ik neuk toch liever nuchter ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral van hasj word ik hitsiggg :o edit, dit is luna. vergeten in te loggen. |
Citaat:
|
ik wilde het een keer zat proberen alleen toen kreeg ik problemen met het vriendinnetje waarnaar ik weer nuchter was en de sex ook harstikke goed
|
xtc & lds :)
keta is ook vaag, maar vaak voor een jonge lastig om hem dan te laten werken :p |
Ik word van wiet ook wel eens ontzettend geil i.p.v. duf.
Met paddo's ben ik wel eens seksuele gevoelens tegengekomen, maar die zaten zo diep in m'n onderbewuste en in de trip dat ik er weinig aan had. Neuken met paddo's lijkt me onmogelijk. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=24310 Dit is een interessant stuk m.b.t. drugs en seks. |
met wiet is het idd wel leuk, alleen me vriendin blowed niet
dronken kan het wel lachen zijn, maar volgens mij heb je dan zelf gewoon niet door hoe Belachelijk lomp je dan wel niet bent. maar dat is haar probleem :cool: |
XTC en sex een zeer goede combinatie ;)
|
Stoned sexen wordt je alleen maar lam van..
|
stoned sexen vond ik juist helemaal geweldig, zag sterretjes :eek: :D :D en je kunt stuk langer door als normaal (y)
|
Citaat:
maar ook van sos, pep, xtc, gheh.. |
Ik word sowieso wel geil van m'n vriendin.
*kennelijk een uitzondering* |
ik ben zowiezo wel geil, no mather what ;)
|
Citaat:
|
Ik vind het heerlijk om te sexen na de drugs, als je lekker vaag bent en half ligt weg te spacen. Je voelt alles heel intens en het duurt lekker lang.
Verder tijdens xtc!!! En stoned seks heb ik nu wel gehad, de afgelopen jaren bijna alleen maar stoned seks gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
komt het dan ook in je bloed te zitten als je het op je klit doet?? want hoe komt het dat dat "hele nacht plezier voor 2"-effect veroorzaakt wordt als je dat doet dan? :) wil het wel weten, hoop dat ik antwoord krijg ;) |
gettin nasty
|
Citaat:
|
Citaat:
Stoned seks hebben ken ik zo onderhand al. :o Ik kan mezelf alleen echt stoned houden als ik suf geneukt word, anders kom ik meteen weer uit die roes, wat zo fucking saai is als de ander lekker apestoned zit te wezen. (n) Qua kruiden heeft niemand nog goede aanraders? |
quote:Boris_Beer schreef op 10-04-2005 @ 10:31 :
Cocaine op klit = hele nacht plezier voor twee. Zo erg zelfs dat je je vriendin echt van jezelf moet afslaan Wel uitkijken dat je niet teveel gebruikt, want dan is het pijnlijk. komt het dan ook in je bloed te zitten als je het op je klit doet?? want hoe komt het dat dat "hele nacht plezier voor 2"-effect veroorzaakt wordt als je dat doet dan? :) wil het wel weten, hoop dat ik antwoord krijg |
geduld moet je ook kunnen opbrengen, XQseMe2-san
|
mdma,xtc+ sex is echt superchill
sex+ LSD= <3 <3 (y) (y) :cool: :D sex en wiet is eigenlijk een btje standaart voor mij. kdenk dat ik het vaker stoned, dan nuchter heb gedaan :o |
een beetje stond is wel chill
maar goed stronken neuken is niet zoveel aan iig voor mij niet want dan voel ik bijna nix meer |
Citaat:
sex+ghb is helemaaal fucking chill hahaha :o :D |
Citaat:
|
Alleen maar geprobeerd toen we best dronken en een beetje stoned waren, fucking hell zeg, wat hield hij hem lang omhoog.:bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen ervaring met sex & wiet/hasj. En dat vond ik wel oke. & Een heel klein beetje ervaring met sex&xtc, maar dan moet je het wel met de juiste persoon doen, need i say more?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |