![]() |
.
Laat je nou maar gaan
Ik kom zoals je wenst Eet me, neem me, consumeer maar en gebruik Fatsoen werkt slechts belemmerend, stort je hart maar uit Drink me, leeg me, les je dorst met mij En vraag niet wat ik wil, want lieverd, dat ben jij De kruik gaat net zo lang te water tot hij barst |
nice (y)
|
wauw.
Misschien omdat ik mezelf er in kan vinden. en het einde vind ik heerlijk. |
super....
heel herkenbaar... vooral de laatste regel alleen "consumeer" vink niet passen...te deftig in vergelijking met de rest avn de tekst |
Doet me denken aan alice in wonderland....
|
Citaat:
|
mooi, echt mooi...
eerst kwam de gedachte in me op dat het een reclame voor goldstrike moest zijn, maar dat bleek niet waar te zijn.. liefde is een beter middel dan drank kus |
Citaat:
" Soon her eye fell on a little glass box that was lying under the table: she opened it, and found in it a very small cake, on which the words `EAT ME' were beautifully marked in currants." :) |
Leuk gedicht dit, maar de laatste regel is te goed om zo klein, onopvallend een heel stuk onder de rest van je gedicht te staan: ik zag het aanvankelijk over het hoofd.
|
ik vind hem zonder die kleine laatste zin nog mooier eigenlijk :bloos:
en daar mee zeg ik dat hij al mooi is :) |
Die laatste zin hoort er eigenlijk ook niet bij, hè. Dat is een algemene uitdrukking :)
En reclame voor Goldstrike?! :| :eek: Er zit nog een "dimensie" aan het gedichtje, iemand opgevallen? :p |
ja, L-I-E-F-D-E
'drink me, leeg me, les je dorst met mij' is mooi ik zou zelf 'liefste' kiezen i.p.v. 'lieverd' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |