![]() |
Kwijt.
Ik wilde eerst iets heel liefs aan je vertellen. Iets waarvan je niet zou geloven dat ik het verzonnen had als je het zou horen. Ik wilde je de wereld beloven, en de sterrennacht daarbij. Ik wilde je vertellen dat ik er voor je zou zijn. Dat ik me aan je wilde hechten. Dat ik om je gaf. Ik wilde je vertellen, dat ik van je... dat ik.. dat..
Ik kon het niet. Ik wilde je geen dingen beloven die ik niet kon waar maken. Ik kon niet zeggen dat ik niets anders wilde dan samen zijn, want dat wilde ik niet. Ik wilde wel wat anders. Ik wilde leven. En nu. Nu is alles anders. Nu jij er niet meer bent. Nu kan ik het niet meer. Nu merk ik pas hoe erg ik al aan je was gehecht. Ik mis je als ik in mijn bed lig. Het is zo koud en leeg zonder jou. In de donkere nacht ga ik naar je op zoek. Ik zwerf over straat, en zoek je overal. Maar je bent nergens meer te vinden. Je bent weg, verdwenen, vernietigd. Kwijt. Verdomme, ik had die knuffelbeer nooit weg moeten gooien. |
Lekkere anticlimax ! :p
Ik zou alleen die 'maar' weghalen, al was het alleen omdat hij niet overeenstemt met alle andere beginwoorden van de zinnen. (en omdat 'maar' zo afstandelijk is). |
Citaat:
Ohja, altijd als ik jouw naam lees, lees ik Zut Alorsi. |
De Maar ik kon het niet 'maar'.
Zut Alorsi :rolleyes: |
Mooi en daarna grappig. (y)
|
hechten.
|
Anticlimax indeed.
|
Ik vind hem echt heel mooi(y) Beetje erg veel clichézinnen, maar toch niet echt storend. En het einde is natuurlijk grappig. Of juist niet, natuurlijk, misschien is het wel gewoon bloedserieus;)
|
Eigenlij vind ik hem best wel een beetje heel erg lief.
|
Het raakt me niet, eerlijk gezegd.
Ik krijg de indruk dat het "plot" een toevallige uitweg was om het geheel niet in een clichématig geheel te doen verzanden. ( Neemt niet weg dat we op Ananas-date gaan natuurlijk :cool: ) |
Ik begon te lezen en dacht: mooi geschreven, een rakend stukje. Maar toen kwam die zogenaamde 'anticlimax', die alles verpeste, voor mijn gevoel. Dus jammer van die laatste zin, maar het eerste stukje is (Y)
|
Ben het met Soapsie eens, eigenlijk wel :)
Nice stukje, op die laatste zin. |
Ik vind het erg grappig, lekker luchtig.
|
Tja, leuk verhaal over een knuffelbeer. Ookal had ik zoiets al door, daarmee bedoel ik dat ik het niet bijzonder vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |