![]() |
Waarom krijg je bij :| de naam 'streep'?
Als je zeg maar je muis boven deze smiley houdt?
Waar slaat dat nou op? :| is toch geen streep? [De Gluurbuur] Dat is toch niet normaal? Dat is toch niet normaal?! DAT IS TOCH ABNORMAAL!! [/De Gluurbuur] Discussieer! |
het is meer een 'wtf'
|
Citaat:
Of een 'asjemenou?' (y) |
Ik vind het ook meer een lijn.
|
we zullen het bespreken op admin
|
Of een smilie met een l als mond :confused:
|
Citaat:
|
Nog meer gezeik over niks :)
|
Citaat:
|
Ik vind dat ie de
wat-ben-jij-lelijk-smiley moet worden genoemd (y) |
Citaat:
En anders moet er zo'n smiley komen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
javascript:smilie(':nono:')
oneens net als deze dat is toch geen oneens dat is emer van stout of onwijs of mag niet javascript: smilie(':|') streep hier kun je ook wl leukedingen voor verzinnen perplex is wel mooi of geschokt :cool: javascript: smilie(':s') bah dit is truwens ook belachelijk hoezo bah dat slaat nergens op er is niets vies ofzo javascript: smilie(':D') grijns en dit dis is geen grijns maar een big smile he :nono: :o |
Citaat:
|
Citaat:
Het smileybeleid deugt niet! |
Citaat:
Bovendien horen die namen niet eens als pop-up tevoorschijn te komen, want dat zijn alt attributen. Dat ze het toch doen is een kromme fout/verkeerde implementatie van deze functie in IE. Gebruik Firefox en je probleem is opgelost. |
in msn is dat de teleurgestelde smiley
maar zo gebruikt lang niet iedereen hem en dat je ziet hoe ze heten is juist handig als daarmee de betekenis ervan duidelijk wordt |
Citaat:
En wie ben jij om te zeggen dat ik pech heb? Wat is pech eigenlijk? Krijg ik na deze uitspraak veel ongeluk over me heen? Was dit dus een dreigement? Moet jij nu gebanned worden? Word ik beheerder+? Persoonlijk denk ik dat jij niet zoveel moet vragen, en dat dit probleem gewoon moet worden opgelost. Het debat is over; nu is het tijd voor maatregelen. Een ieder die dat niet begrijpt en/of daar niet aan mee wil werken, kan maar beter dit forum verlaten. Reclame! Ban! |
Citaat:
Het hele idee achter smiley's is juist dat men meteen kan zien wat voor emotie het uitbeeldt. Dan kunnen we die smiley's net zo goed vervangen door plaatjes van de letters A-R. |
Citaat:
Dat vind ik ook, daarom moeten ze ook een juiste beschrijving krijgen! |
Citaat:
Ga daar maar fijn doorspammen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iter heeft wel een punt.
Maar ik ruik een slotje. :x |
Citaat:
Alles is verkeerd gegaan, kleine kans dat het nu nog serieus wordt genomen. <|;] |
Citaat:
Citaat:
Sterker nog: ik had over je taalfout "deze forum" kunnen gaan zeiken, maar ik hield me in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat deze discussie nog veel zin heeft, dus ik houd m'n mond wel. Heb m'n tijd wel minstens een beetje nuttiger te besteden. http://www.jspwiki.org/attach/WikiMarkup/lock.gif |
Citaat:
Ook even een mooi plaatje: http://www.greysquirrel.net/pics/ban.jpg |
Citaat:
Edit: deze dus http://images.scholieren.com/images/lockfolder.gif |
Ook ik vind dat we één lijn moeten trekken omtrent de benaming van de smileys.
Het is belangrijk voor de toekomst van dit forum. |
Als we dan toch bezig zijn, waarom heet deze ;) niet gewoon knipoog. :confused:
|
Citaat:
Stephen Hawking |
Citaat:
Dat bedacht ik me vanochtend ook al. :bloos: |
Citaat:
|
Anders kun je |ter registrren, wat op Iter lijkt... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is al een lter. <3 |
Citaat:
|
Ik durf me best aan een aardige beredenering te wagen:
De omschrijving 'streep' is zó nietszeggend en tegelijkertijd zó duidelijk, dat hij juist erg goed is. Hij is duidelijk omdat iedereen weet welke smiley je bedoelt, maar onduidelijk over hetgeen je precies wilt zeggen. Het heeft voordelen om daar een beetje vaag mee om te springen, sommige mensen gebruiken de smiley en bedoelen er 'wtf' mee, anderen juist 'asjemenou', weer andere willen eigenlijk zeggen: 'wat-ben-jij-lelijk'. Had de functionaris die de smilies namen toekent echter voor één van deze namen gekozen, dan waren de andere uitdrukkingen ermee uitgesloten, nam de multifunctionaliteit af, was het forum een vervelender plek geworden om je mening ten toon te spreiden en was elk lid al snel een spoedige dood gestorven. Allicht dat ik op het einde een beetje doordraaf, maar op zich zit er wat in. |
Citaat:
hoe was freestylers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Simon is terug. :cool: Als dat de echte reden is, kan ik er mee leven. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat: