![]() |
vechtsport
hey
ik zoek een vechtsport, waar jij mensen kan slaan/trappen/neerleggen, zonder dat je in die sport zelf ook geslagen/getrapt/neergelegd word. Kan iemand mij adviseren welke vechtsporten dit hebben? |
:D succes
|
Citaat:
Er is geen vechtsport waarbij je zelf nooit wordt geraakt, tenzij je echt echt echt ongelooflijk goed en met afstand de beste ter wereld bent, oid. :rolleyes: |
klinkt alsof jij gewoon graag een stootkussen/bokszak/dummy wilt hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kickboxen , of thais natuurlijk. |
Citaat:
Als je echt geen klappen wilt krijgen kan je wel boksen tegen een bokszak. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen zien het als een 'softy' vechtkunst. Maar dat is het zeker niet. Het antwoord op je vraag: AIKIDO Aikido onderschijd zich hiermee van alle andere vechtkunsten. De aikidoka leert zichzelf d.m.v de technieken steeds beter zich te verdedigen. http://aikido-cabn.nl/cabn/ Ai, K9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk word je wel eens neergelegt.
Je traint met z'n 2e. En als je 3x klopt op de mat is dat een teken: Stoppen. Er is ook geen competitie. Geen wedstrijden. Daarom hebben we alleen de banden kleuren: Wit & Zwart. Het word aangegeven met kyu en Dan graden. 7e kyu (als je begint) tot 1e kyu. Daarna 1e Dan (zwarte band) en verder. We doen alsof we elkaar aanvallen. |
Voor zover ik aikido ken word je zeker wel neergelegd/neergegooit. Verder word je inderdaad niet geslagen en getrapt maar je mag zelf ook niet slaan/trappen
|
Citaat:
|
Citaat:
In iedere vechtkunst word je neergelegd/neergegooid. |
De TS is een beetje stil :D
|
tietentikkertje :cool:
|
Citaat:
Komt bijna altijd wel iets van aikido in voor, alleen moet je het schoppen en slaan eruit halen wat ie doet, dat is alleen om het nog wat spectaculairder te maken... |
kick boksen,boksen , karate , taikwando ga zo maar door
|
Citaat:
|
Waarom wil je zelf niet 'neergelegd' worden? Ninjutsu is ook leuk :D :D :D :D :D :D :D :D .
|
nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |