![]() |
Heroes of Might and Magic 5
De laaste informatie over dit spel dateert uit 14 maart 2003:
http://www.gamer.nl/nieuws/16899 Daarna is het helaas stil geworden. Weet iemand er ondertussen misschien meer over? Nieuwe screenshots, een oficiële site (3DO bestaat niet meer) of een release date? Bij voorbaat dank. |
3DO is toch niet meer?
|
3DO is falliet jah, en Heroes of M&M 5 is nog door niemand overgenomen oid. Jammer.
|
HoMaM 3 is nog steeds de koning. Dat heb ik zoooooo lang gesspeeld.
|
Citaat:
|
HoMM 4 was aan de ene kant beter, aan de andere kant slechter dan 3.
maar hoeveel uur ik met 3 wel niet heb doorgebracht :o Spells en archers waren alles wat ik nodig had om te winnen, af en toe met archangels ofzo opruimen als er iets te dichtbij kwam :cool: Heerlijk spel. |
Zelf vond ik 3 leuker dan 4 en zou ik erg benieuwd zijn geweest naar 5, jammer dat ze failliet zijn :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Damn ik wist echt niet dat er zoveel HoMaM 3 fans waren.
Ik ben (met uitbreiding erbij) er zelf bijna een half jaar elke dag mee bezig geweest :bloos: |
Deel 2 vond ik net iets beter dan deel 3, maar ik denk dat dat komt door de nostalgie :D
|
Ik heb deel 4 maar heel even gespeeld, vond er niets aan. Deel 1, 2 en 3 waren allemaal geweldig. :)
|
Ik heb net 4 voor het eerst gespeeld. Het is jammer dat ze alle races door elkaar hebben gegooid. De sfeer bij 3 vind ik eigenlijk ook beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 4 niet te spelen. (n) Het ziet er krom uit, de concepten zijn verneukt, het speelt niet fijn.
Lang leve HOMM III :) (en Armageddons Blade, Sword of Death en Wake of Gods :o) . Wat vinden jullie van Wake of Gods, aka Heroes 3.5? |
bestaat die? :bloos: Hmz ik moet weer naar de winkel
Heeft iemand trouwens moeite gehad met die draken campgain in Armageddons Blade, of lag dat gewoon aan mijn belabberde tactieken :p |
Bah, stomme 3 fans. 2 heerschte over 3.
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw 1 is helemaal geen reet aan als je 2 en 3 kent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond deel 3 mooier dan deel 4, want bij deel 3 kon je je monsters upgraden en je hoefde niet te kiezen tussen bijv. archangels en champions wat bij 4 wel moest
|
Citaat:
|
maar ik snap ook niet echt waarom homm 3 zo onbekent was....
de graphics waren minder maar de gameplay was echt super geweldig. |
Ik heb het idee dat de hele serie sowieso nogal onbekend is, of ligt dat aan mij :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |