![]() |
[mp3] missing coins
nou als derek het niet doet dan doe ik het maar,
de demo is grotendeels af, wat is jullie mening over dit nummer ? radio headache |
Die klotekwaliteit is expres bedoeld?
|
wat voor opnameapparatuur hebben jullie gebruikt? het klinkt inderdaad brak, het nummer zelf is volgens mij niet verkeerd maar de mix en vooral de manier waarop jullie de vocals hebben opgenomen wel.
|
uhuh, de vocals staan veels te hard.
|
Citaat:
maar als ik jullie was zou ik wat meer gebruik maken van reverb, sowieso op de stem, het klinkt allemaal een beetje droog. |
Citaat:
|
is dit serieus een demo?
voor wat? (niet negatief bedoeld btw) |
|
is dat een soundcraft
|
nee het verbeeld op een mooie manier de frustraties uit waar we tijdens het opnemen mee te maken kregen, als gevolg van het feit dat we niet alles zo juist kregen als we gehoopt hadden.
ik vat de kritiek wel, maar ik moet zeggen dat ik al met al redelijk tevreden ben met het uiteindelijke resultaat; het is ten slotte onze eerste demo, en niet veel meer dan dat. waar het me hoofdzakelijk om ging is eventuele kritiek mbt het nummer zelf. |
maar die mixer da's een soundcraft toch ;)
het nummer vind ik best ok, op bepaalde punten zelfs behoorlijk sterk maar de volgende keer zou ik zorgen dat je iets meer verstand hebt van opnametechnieken, erg veel hoeft niet voor een demo maar op internet valt genoeg informatie te vinden.. |
Citaat:
ik weet wel dat die mixer uit de 1950s stamt. dank je wel voor je kritiek (Y) |
Citaat:
|
leuk nummer (y)
kwaliteit is wel minder ja |
erm, mjah, over de kwaliteit is al genoeg gemekkert, daar begin ik niet over. Maar een ongemixte opname uit mijn oefenruimte klinkt eerlijk gezegd nog beter :P
Verder over het nummer, het loopt vrij aardig, ik vind alleen de zang of het gebrek daar aan een beetje mwah, het is meer praten in de microfoon. |
Best leuk nummer, maar iets te lang. Het blijft me niet tot het einde boeien.
Ik vind de geluidskwaliteit nog niet eens zo slecht, heb veel slechtere demo's gehoord die ook daadwerkelijk zijn uitgebracht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |