![]() |
Adviezen nodig!! Wat moet ik nu doen?
Eeyy hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb de afgelopen tyd een leuk miesje ontmoet :cool: en we hebben nu al 2 dates gehad en dat was erg gezellig en heel leuk allemaal, maar ik zit met een raar gevoel :s Ik krijg niet egt hoogte van haar, ze zegt wel elke ker van ja ik vond harstikke leuk en vind jou ook heel leuk dat is wel duidelijk overigens, maar ik heb zon gevoel ik wil er wel voor gaan, mar durf eigenlijk niet te vragen hoe zij er over denkt, (op die dates na wel veel gesproken via sms en msn, overigens) Dus wat moet ik doen? Op haar afstappen en het gewoon vragen of met die vraag in me hoofd blijven lopen en afwachten tot dat zij weer contact met me opneemt? :confused: Hoop op goede adviezen!! Groetjesss |
Ik zou gewoon zeggen hoe jij erover denkt, en wat zij ervan vindt...duidelijk zijn en desnoods per sms? iig heel veel succes :)
|
Tsja.. wat je kan doen is gewoon open kaart spelen. Dan weet je wel snel waar je aan toe bent.
Of gewoon er van genieten als je wel met haar samen bent. En voor de rest er niet zoveel bij nadenken? Suc 6 (y) |
Wat klinkt dat prepuberaal zeg.
Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van dat je bouwjaar 83 is, maargoed. Je zegt dan wel dat je geen hoogte van haar krijgt, maar tegelijk geef je heel duidelijk aan welke signalen zij jou geeft en dus watje omhanden hebt. Je weet zelf dat het enige watje kan doen is afwachten tot zij wat doet (met het risico dat het overwaait) of zelf wat doen. Een topic openen om je dit te laten voorkauwen is wel zonde...... mietje ;) |
Ik zou eerst een cursus Nederlands nemen :)
|
Op haar afstappen natuurlijk, zij denkt mss wel hetzelfde en wacht op jou. Laat het er niet vanaf hangen en onderneem actie.
|
vraag gewoon duidelijkheid aan haar. als ze al aangeeft dat ze je wel leuk vind en het heel gezellig met je heeft, lijkt het me wel dat ze jou wel ziet zitten! succes! :)
|
vragen is echt gay, gewoon nog een keer daten en zorgen dat je in een leuke zoensituatie komt
|
Citaat:
Verder tsjaa... er naar vragenzou ik een beetje uhm apart vinden ofzo. Het lijkt me toch op een gegeven moment wel duidelijk of het wel of niet iets wordt! Laat subtiel (daar houden sommige vrouwen van ;)) dat jij haar wil ziet zitten, van het een komt het ander... ;) |
Wees duidelijk tegen haar. Laat haar subtiel merken dat je haar heel erg leuk vind. Geef haar bv. een roos (of van wat voor soort bloemen ze ook houd)... geef haar als je haar ziet ook een kus op de wang of mond (kweet niet hoe close jullie verder zijn) en een knuffel.. doe gewoon dingen waarmee je haar liefkoost :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |