![]() |
Type meiden
Even een vraag voor de jongens onder ons; wat vinden jullie leuker? Een stoere meid of een (lieve) verlegen meid?
|
Ik denk de meesten een lieve, verlegen meid :) Maar een hoer in bed :evil: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het werkt allebei voor geen meter.
|
Citaat:
|
Citaat:
WHO CARES? Als ze maar kan koken en poetsen.... :D |
Citaat:
Lief idd, hoer in bed (hoer klinkt eigenlijk nogal negatief, maak daar maar goed van), spontaan idd ook. Verder moet ze wel een eigen mening hebben en ook moet ze niet heel de dag zitten wachten tot jij wat doet (valt deels onder spontaniteit, maar is ook meer) |
Citaat:
En aub geen hoer in bed, dat is zo kansloos...:rolleyes: Waarom moet je zo anders in bed zijn als gewoon samen? Van mij mag ze lief zijn in bed en daarbuiten. Een hoer in bed kan je kopen... |
|
Citaat:
|
lief meisje met een lekker uiterlijk :cool: en spontaan
|
Citaat:
TS: Er zijn meer mogelijkheden dan de 2 die je nu noemt. Maar ik ben geen man dus ach, wat kan mij het ook schelen. |
in een relatie: een lief aanhankelijk meisje dat niet al teveel tegengas geeft
in een affaire: een stoere spontane zelfverzekerde meid met pit in een huwelijk: iemand met huishoudcapaciteit |
als lief en verlegen het alternatief is, doe dan maar stoer
|
Beetje van allebei?
|
zelfverzekerd natuurlijk.
|
als de mannelijke variant wil ik een gekke en spontane vriend. geen verlegen jongens, die worden zo snel zo saai :o
|
Citaat:
|
Citaat:
...maar verder wil ik echt niet een lief, verlegen meisje ... daar loop ik echt overheen, om n beetje een redelijke relatie met een chick te kunnen hebben moet ze echt wel zelfverzekerd zijn en goed voor zichzelf opkomen (maw, arrogant & asociaal :cool: ) |
Een stoere meid met een klein hartje doet me wel wat :) Iig het type waarmee je flink lol kan maken en je samen in de stad flink kan misdragen en die stevig meezuipt :cool:
|
owja het liefst drinkt ze ook bier :cool:
|
-lief zijn
-geen dorpsfiets zijn geweest -beetje verlegen is ok, maar niet te -maar ook geen hork die constant zit te boeren en te schijten -en een leuk uiterlijk is ook leuk meegenomen (y) owja en spontaan en grappig(niet TE grappig, die altijd t middelpunt van t gesprek wil zijn) |
Dan maar stoer.
|
Gewoon, 'n lief meisje, ik heb niet zoveel eisen :D
|
Gewoon een mix van beiden.
|
Juist een superlieve meid.
Die ook soms stout is, maar alleen als het nodig is. |
Ik ga voor lief en verlegen, maar op zn tijd ook zeker stoer en iemand waar je flink mee kan stoeien en lol trappen in de kroeg(y)
|
Ik vind mezelf het leukste.
|
Ik wil uiteraard alleen stoere bitches
|
lieve verlegen meiden.
stoere meiden hebben een grotere kans dat ze vreemd gaan (no offence, maar ik spreek uit eigen ervaring en van vrienden van me), lieve verlegen meiden zijn over het algemeen er altijd voor je, zijn blij (en laten duidelijk merken) dat ze een vriendje hebben en trots dat ze met jou hebben, en het is perfect om ze in bed in actie te zien (dat ze ineens helemaal niet meer onschuldig over komen) :D |
Een lieve meid natuurlijk :)
|
een lieve
maar ik heb een lieve die stoer uit de hoek komt :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
lief en verlegen, meestal niet vind ik meestal maar beetje saai. Maar zo'n ontzettende bitch als me exvriendin hoeft ook niet meer. Ze moet wel een duidelijke mening hebben, en vooral niet zeuren
|
Meiden typen?
Code:
_____ |
Citaat:
|
Citaat:
(m.a.w. het is niet van mij) |
eentje die niet bang is om te dreigen maar als je et toelaat et tog maar niet doet :p
zoals me vriendin heeel lief maar kan zo gevaarlijk worden als k wee nie wat :D thats the way I like it :D |
Citaat:
Volgens mij loop jij een paar jaartjes achter ... :nono: |
Citaat:
Hoe laat is het bij jou? |
Citaat:
|
eentje die vrolijk zingt!
|
Zulke "simpele" meiden bestaan niet eens
|
Lief, maar niet verlegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt best een verlegen vriendinnetje hebben tegenover vreemde mensen, maar dan vind ik dat ze wel spontaan mag zijn tegenover jou, anders werkt het inderdaad niet:P Lijkt me btw ook erg saai :o |
Citaat:
|
Citaat:
de meeste hebben nog wel meer eigenschappen. doe mij maar gewoon een leuke! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |