![]() |
thuisblijvers
wie blijven er deze week thuis omdat ze ziek zijn ofzo.
ik moet thuis blijve omdat ik last van kinkhoest heb,ik had et aantal weke gelede ook en het was gedaalt maar zodra ik me weer in spannde kreeg ik et weer benouwd en nu sinds zaterdag heb ik weer last van hele zware hoestbuie die uitlope tot brake |
:confused: kinkhoest ben je voor ingeent als het goed is
en typ es normaal man :nono: |
weet ik ma kan zijn dat het er toch komt.
ik weet ook niet hoe maar dokter zij dat ik het had want ik had alle kenmerke er van en ik denk niet dat je van kriebel hoest aantal maande last van hebt... |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat ik ook nog nooit had gehoord dat iemand ondanks inenting toch kinkhoest kreeg...
maar wel vervelend voor je... en aan je taalgebruik te zien was het beter geweest als je wel naar school kon :| |
Hmm lijkt me wel klote als je daar last van hebt.. maar uhm.. tsja, het had inderdaad beter geweest als je wel naar school was gegaan :P..
Hoelang heb je er volgens je arts last van? |
Citaat:
|
Citaat:
en hijs 14 :o |
Ik ben volgens mij in mn hele leven maar 2 weken thuis gebleven, en dat was wel een tijdje geleden, mn moeder was naar China op vakantie, en ik lag thuis in Nederland met een griepje volgens mij...
Heel veel geslapen... |
Citaat:
en ik was ingeent. ben toen toch echt zo 3 weken doodziek geweest |
Van die inentingen kan je ook goed ziek zijn .. Ik heb daar gelukkig nooit geen last van gehad, maar heb het wel is gehoord..
|
Citaat:
|
ik weet het niet allemaal ben geen dokter ik weet alleen dat ik het heb moet morge na dokter.
ik voel me ech kut heb zo spierpijn ook in me buik van het hoeste. maar ik heb wel vaker iets met me keel (ik ben heel ongezond:S)ik had 2 jaar gelede iets met me slijmkliere, heel hevig speeksel ontwikkeling dus dat je om de 3 minute kopje met spuug moet lege :S ik voel me wel beetje beter dan gister ma ben dood op |
kinkhoest :eek:
ik heb de vaccinatie niet gehad :o |
Ik moest deze week ook thuisblijven.. heb flink de griep :( En dat was weer es lekker getimed.. :s (PTA-week)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij kan dit topic trouwens wel op slot :p
|
Citaat:
|
Citaat:
de eerste keer dat ik die kreeg was er nix aan de hand... de tweede keer was ik er heel erg ziek van, en de derde keer werd ik helemaal stijf en trokken al mn spieren zich aan waardoor ik zo stijf als een plank werd, waarna vervolgens alles weer ontspande en ik niet meer was als een vaatdoek... ik was er dus zeg ma allergisch voor, en ik las laatst dat je daar dood aan kon gaan :eek: maar de laatste heb ik dus niet gehad.. ik heb wel een deel van de vaccinaties gehad, maar ik ben er dus ws nu niet minder vatbaar om... |
Ontopic: ik blijf deze week thuis.
|
ik heb ook kinkhoest gehad in groep acht, en dat was geen pretje
|
Hmja het schijnt weer te heersen, een vriendin van me heeft op dit moment ook kinkhoest.
En het is idd geen pretje, ik heb t een aantal jaren geleden ook gehad (was wel ingeent ja...) Naja sterkte ermee dan maar... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |