![]() |
Oasis - Lyla
Iemand m al gehoord? Wat mij betreft is dit de ultieme comeback... meest catchy en echt rockende nummer dat ik van ze gehoord heb sinds WTSMG. Ook eindelijk eens goed geproduceerd!
|
nog niet gehoord, zal het vanmiddag als ik thuis ben eens checken. wanneer komt dat album uit ?
|
Citaat:
|
:)
|
Het is wel een tof nummer, typische eerste singel. Net als Roll with it en Hindu Times.
|
Is 'm ergens te downen?
|
Joh.
Es loisteren dann. |
Mwoah, ik vind em wel aardig maar meer ook niet
|
Ik ben er klaar voor, tof nummer. Album schijnt ook heel tof te zijn. Binnen paar weken vast wel via de online kanalen te verkrijgen.
Hier ben ik in ieder geval bij: Berlin GER, 6 juni Hurricane festival GER, 10 juni Milton Keynes UK, 9 juli Milton Keynes UK, 10 juli |
Tof nummer, al is de geluidskwaliteit van mijn mp3 echt te crap gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het klinkt heel erg gepikt van Street Fighting Man van de Rolling Stones (die intro) maar dan slechter
ik vrees ze op één of ander zomerfestival te moeten negeren... |
So, die leven nog?
|
Citaat:
|
Naja, gelukkig stelt dit nog altijd meer voor als (of dan) Radiohead.
|
Citaat:
|
p00p
|
kutband
|
Citaat:
|
altijd hetzelfde liedje met die oasis fans (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na hem vandaag 1000 keer te hebben geluisterd vind ik em extreem vet (y)
|
Iemand ook al andere nummers van Don't Believe the Truth gehoord? Ik Mucky Fingers, Keep the dream alive, Meaning of soul en Let there be Love. Denk dat het album een stuk beter gaat worden als Heathen Chemistry. Met de nummer die ik gehoord heb doet het me een beetje denken aan Definitily Maybe... (y).
Ow, en uiteraard ga ik de cd wel kopen, ook al heb ik nu alles wat al gelekt is gedownload. |
gister gedownload en vanmorgen zag ik um op tv
|
Dacht dat zij niets meer deden, samen dan. Ik heb het nummer een paar keer gehoord, maar vind m juist niet echt 'catchy'. Ben benieuwd naar de rest van het album.
|
Ik zag de clip op tv en vond er niet zoveel aan. Misschien wat vaker horen. Of niet.
|
over·waar·de·ren (ov.ww.)
1 te hoog waarderen => overschatten 2 stellen dat Oasis een goede band is |
over 2 weken waarschijnlijk in de 2ehandsbakken te vinden bij je favoriete platenboer.
|
lol:D
|
Ik ben het helemaal eens van Noel , het had niet de eerste single mogen worden. Het is volkomen niet geproduceerd om een hit-single te worden, het ritme is te moeilijk voor de massa, en te irritant voor de dansvloer. Persoonlijk vind ik het echt het lelijkste nummer wat ze ooit hebben geproduceerd :d, hulde (y)
|
ik vind de clip redelijk
maar het nummer zo on-oasis |
interview met noel in de oor, het album schijnt het beste te zijn sinds morning glory. zozo
ik ga hem een dezer dagen wel even checken in de luisterpaal |
kutband
|
er staat 1 leuk nummer op dat nieuwe album en dat is Turn up the Sun. De rest is net zo bagger als Lyla
|
nee.
|
Tgoat.
|
Citaat:
ik luister hem nu dus op de luisterpaal maar vind het maar tegenvallen. |
Citaat:
|
Ik heb em nu helemaal eens gehoord en moet zeggen dat ik em toch wel goed vind. Wel veel "geleend" maar niet echt storend (alleen Part of the Queue misschien)
|
Retegoed album.
Ik vind Mucky Fingers echt cool. |
Goed album, behalve MF. Volgende week weer live zien. (y)
|
volgens mij hun enige goeie nummer op sally-can-wait na, die is ook wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |