![]() |
Wat is het irritantste geluid dat je kent?
Met een vork over een bord heen gaan :|
Of ik kan me ook mateloos irriteren aan het geluid van een stofzuiger. En het getik van een klok als ik in bed lig en niet kan slapen. En jullie? |
Nagels over het schoolbord :|
|
De wekker van mijn vriendin. En het leegschrapen van een pan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gepiep van m'n laptop als de batterij bijna leeg is. Of als mijn tanden over een harde schil knarsen, brr
|
de wekker! sowieso!
|
DIE KUTBANNERS VAN JAMBAAA AAARHGGHHHH :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
ennuh, gepiep en t geluid van mijn fan die overuren draait omdat ie t nie leuk vind dat ik spelletjes speel |
muiskliks oooow ik word der nie goed van.
|
Het krakende geluid van een ballon, ik krijg al kippenvel als ik eraan denk.
|
treinen die van spoor verwisselen zodat er een fucking schel hoog geluid te horen is, net als je er vlak langs loopt
|
Citaat:
|
Metal
|
smakken
|
Het geluid van een zoemende mug als je 's avonds in bed ligt.
En de wekker, natuurlijk. Maar dat is eerder de associatie die men doorgaans bij een wekker heeft. Verder heb ik gewoon een gezellige radiowekker, dus dat geluid opzich valt wel mee :) Een stift die bijna op is, en dan tóch proberen om er nog kleur uit te krijgen. |
Ik kan me echt dood ergeren aan een stofzuiger soms, geen idee waarom, maar dan word ik helemaal gek en moet ik het huis uit :o
Verder was er vandaag bij het tentamen een lamp die knipperde en siste ofzoiets, heel irritant geluid. |
Met een bezem met van die rode 'haren' over een stoep heen gaan. Of met een stofzuiger over de grond 'schrapen'.
|
Stofzuiger, of tikken van een irritante klok als je examens aan het leren bent (die klok is btw kapot :o )
|
geknak
en anders nagels over een schoolbord of al die andere erge geluiden :| |
nagels/krijt dat op het bord krast.
Ene liedje van Jetix van het programma GO (n) |
nagels over het schoolbord en met een lepel langs een pan schrapen! daarvan krijg ik dus echt kippenvel.
|
PIEPSCHUIM
als ik dat hoor ga ik echt rennen |
Het geluid van de radio van m'n zusje die ze niet heeft uitgeschakeld, ondanks het feit dat ze vanochtend om een uur of kwart over acht al de deur uit is gegaan. Die radio blijft namelijk vrijwel altijd aan, alleen als ze gaat slapen zet ze het uit.
|
Citaat:
(n) |
Vogels die luidkeels fluiten als ik zondagmorgen vroeg moet opstaan om te werken, ik wil rustig wakker worden, niet met "tjielp tjielp tjiiieeeelllppp"
Mijn kat die smorgens staat te blèren in de gang, ook hatelijk. (voor de rest hou ik van beestjes :o) Irritante muziek, zoals opera :s Mijn ma en zus die ruzie maken, dan ren ik echt weg Mja, dat is het zowat :) |
Zeurende mensen.
|
Aluminium pannen die over elkaar glijden.. :| brr daar krijg ik echt van die rillingen van
|
Als Anastacia het weer nodig vind om haar mond open te trekken en een poging tot zingen waag.
|
knarsetanden
smekken knorren, snurken grasmachines als je eens lekker in je tuin ligt |
het geluid van iemand die met n nagelknipper zn nagels knipt
|
Het stemgeluid van ***. (Jullie allen onbekend, maar dat doet er niet toe.)
|
Het geluid wat glazen bordjes maken als ze uit de vaatwasser komen, en er schuift iets overheen. Héél irritant piepend geluidje.
|
Een sprekende wouter bos
|
kinderen
Citaat:
|
verkoude mensen die constant zitten te sniffen :s, vooral tijdens een toets of in de trein!!!
|
- Krassen met je nagels op het schoolbord / met een vork op een bord
- Clublied van Roda - Jamba-reclames - Piepende krijtjes op een schoobord - Als je concentreerd / stil bezig bent en de hele tijd een irritant geluid hoort dat zich maar blijft herhalen |
Citaat:
|
- muggen als je in bed ligt
- watervaste siften op papier - bepaalde soorten potloden op papier |
van die zeikende klotekinderen die hun zin niet krijgen, en dan extra hard gaan janken en dan uiteindelijk toch hun zin krijgen
|
Al het bovenstaande, en de te komen antwoorden.
|
bep. scooteruitlaten
en me wekker om half 6 sochtens :mad: |
alles wat hierboven genoemt is..
mobieltjes die op foute momenten met irritante geluiden af gaan.. |
Als iemand met zijn nagel over de binnenkant van een schelp krast...
Brrrrrrr, als ik het geluid hoor valt het wel; mee maar als ik er aan denk ...... :( |
Citaat:
|
het stopwoordje van de wiskundelerares : "eh"
ik word er echt ziek van |
Donc-là.
|
Citaat:
|
stem van me achterbuurvrouw
|
In die mooie 'nieuwe' treinen heb je soms plekken waar je de heeeeele tijd zo'n piep hoort die ook van hoogte verandert enzo.. Dáár word ik nou helemaal gek van.
Het was het eerste wat in me op kwam. |
Een pratende vrouw.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |