![]() |
Welke bevrijdingsfestival bezoek jij?
Ik in zwolle, met o.a:
Face Tomorrow, The Sheer, Krezip , Gabriel Rios , Absynthe Minded |
Als de line-up weer een beetje leuk is kabaal am gemaal.
|
Citaat:
|
Haarlem en Amsterdam
Ik woon 2 minuten van de Haarlemse editie vandaan en zou daar eerst ook heen gaan maar nu the Toasters daar niet zullen spelen ga ik in de middag even naar het Museumplein want daar speelt Roy Paci & Aretuska(y) De 4e en de 6e van Mei gelukkig wel nog naar the Toasters in Amsterdam en Leiden :cool: |
Citaat:
|
dislocated
snatchin' jenny rocker arms je moeder kingston kitchen 809 ft. dr ring ding born from pain evil devil textures bombshell rocks hmm |
Citaat:
Iemand een idee wat bombshell rocks is? |
Haarlem en het kan me eigenlijk geen flikker schelen wat de line-up is :cool:
|
ik vrees gewoon weer roermond zoals de vorige jaren aangezien ik geen geld heb om ergens anders heen te gaan.
|
Museumplein, Amsterdam. Helaas is de set-up kut, maar de gezelligheid zit er altijd wel in.
|
roermond of zwolle, weet t nog niet
|
Wageningen zou ik zeggen. Kabaal am Gemaal
|
Is er ook nog wat te doen in 't brabantse land?
|
Roermond natuurlijk; EPICA!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.ijlen.nl/forum/images/smiles/icon23.gif Denken jullie wat ik denk? |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
overal waar ali b speelt!
|
Wageningen (y) :evil: (y)
|
Citaat:
|
roermond
|
Vooralsnog geen
|
Misschien Den Bosch.
Misschien ook niet. |
vlissingen.
allemaal kutbands maar ik heb gratis vervoer en ik denk ook wel gratis drank. |
Ik zwalk in Haarlem ergens rond.
|
Uiteraard Wageningen,
Bomshell rocks is cool, tenminsten die c die ik heb van hun..punkbands die soms gebruik maken van piano en mondharmonika heerschen |
ík ga gewoon lekker thuis blijven. in roosendaal is toch geen flikker te beleven... en heb helaas ook geen geld om te gaan reizen...
|
Citaat:
Zelf weet ik het nog niet. |
Twijfelend tussen Wageningen (Dens Architecture, ofzoiets), Zwolle en Groningen.
Zeg het maar. |
Citaat:
|
wageningen
|
Citaat:
|
Pff weet echt niet wat hier dan te doen is, es opzoeke :p
|
Citaat:
|
Amsterdam, kut lineup, maar goed het zal wel gezellig worden.
|
Groningen :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haarrrrrlem.
Houtpodium Kirsten Winnaar Rob Acda Award De La Soul Th' Legendary Shack*Shakers Drive'By Truckers Beef! White Cowbell Oklahoma Di-Rect Blues Explosion featuring Jon Spencer Sarah Bettens & Guests Florapark DJ Dennis van der Geest DJ Elected DJ Alexander Koning KABOOM! presents Amir Charles & DJ Spliph DJ Chuckie DJ Benjamin Bates DJ Jochen Miller De Toasters komen niet (:nono: ) in plaats daarvan Kirsten. En Di-rect en DJ Dennis van der Geest natuurlijk. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En ontopique: Wageningen, en de line-up kan me vrij weinig boeien zolang er bier en vrinden zijn, hoewel ik natuurlijk wel hoop op Face Tomorrow en Gabriel Rios. Aangezien die ook in Zwolle staan een vrij realistisch vooruitzicht. :cool: En anders kan ik altijd nog naar KAG. EDIT: nee dus, Intwine, Rowen Heze, Zuco 103 en wat andere crap. Jezus. |
wageningen.
al komen er natuurlijk kutbands. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik (toch ook) naar Wageningen ga. |
Wageningen
|
Boxmeer :
Razor Crusade, Instil, Murder By Millions, Stab Back, One PS en meer. |
Citaat:
|