![]() |
Sprankelend is het juiste woord
Wat mij te binnen schiet Wanneer ik van jouw lach geniet Die mij nimmer verstoord Waarachtig ongehoord Stralend in jouw aangezicht Vergetend al mijn zorgen Komt er alvast een glimp voor morgen Innig kussend in het licht Genietend met de ogen dicht |
*wiiiiiiiieeeeeeee*
Mooi verwoord, absoluut niet cliché wat vaak bij dit soort gedichtjes/onderwerpen gebeurt... ik word er vrolijk van :) |
:)
|
Citaat:
|
Sprankelend is het juiste woord
Wat mij te binnen schiet Wanneer ik van jouw lach geniet Die mij nimmer verstoord Waarachtig ongehoord Stralend in jouw aangezicht Vergetend al mijn zorgen Komt er alvast een glimp voor morgen Innig kussend in het licht Genietend met de ogen dicht * * * * * * * * * * * * * * * * * De drie spelfoutjes zijn zonde, maar voor de rest is dit weer een toppertje! Wanneer ga jij een bundel maken? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd, totaal niet cliché
en da's knap als het gaat om liefde. Goed geslaagd dus... en lekker verliefd :D :) X |
Citaat:
zeker lekker verliefd! |
*fluit*
dit vind ik erg goed gedaan, goed inzicht, orgineel geschreven en b rengt duidelijke woorden over in onduidelijke taal :) |
Citaat:
:D nou, hartstikke bedankt een stuk positiever dan het andere commentaar maar het verschil moet er wezen |
Citaat:
Njah niet in mijn commentaar hier althans :) over het algemeen val ik wel mee hoor ;) |
kvind het ook een heel goed gedicht! die vijfde regel telkens sluit er zo mooi bij aan, zoals al gezegd is; origineel! vooral door die zinntjes ertussen vind ik.
|
Citaat:
|
waaauw deze vind ik echt supermooi gewoon.. springt r echt uit. 1 van je betere vinnnik!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |