![]() |
Wat zijn jullie complexen?
Waarover zijn jullie onzeker, of nog zwaarder: waarvan hebben jullie een complex?
Ik ben onzeker over mijn gewicht, niet te dik, maar te dun, maar ik lig er niet wakker van ofzo. En ook het feit dat ik snel praat, maakt me onzeker. Dan denk ik altijd dat mensen hoofdpijn van me krijgen ofzo :( Echt complexen heb ik niet meer. Vroeger vond ik mezelf heel lelijk en had ik echt een minderwaardigheidscomplex, gelukkig is dit met de jaren verbeterd :) En jullie? Offtopic: ik plaats hem maar hier, omdat het niet perse over het lichaam moet gaan |
voornamelijk mijn gewicht ja
|
Mijn complex is de angst voor een complex.
|
Soms spreek ik wel onduidelijk, meestal als ik rap wat probeer te zeggen.
Veel te snel beginnen blozen. Nogal wat gewichtschommelingen. En het feit dat ik een nagelbijtverslaving heb. |
Ik hou niet van teveel mayonaise op mijn patat.
|
Ik mompel soms een beetje, dus ik ben soms bang dat mensen me niet verstaan hebben.
|
ook m'n gewicht, al denk ik dat 't bij mij iets rationeler is. Ik kan nog geneens normale kleren kopen (n).
En ik durf niet zo goed naar mensen te kijken of met ze te praten omdat ik denk dat ze me stom vinden. |
Het feit dat ik paranoļde ben. Oh, en dat ik mijn Hemelvaart heb moeten uitstellen.
|
Hoezo zijn jullie onzeker over jullie gewicht ? Hoelang zijn jullie en hoeveel wegen jullie dan?
Ik ben niet echt onzeker over mn gewicht, meer dat ik lelijk ben.. |
Of ik de enige intellectueel in Drenthe ben.
Maar dat is misschien een vervolgcomplex op mijn paranoļa. |
Op de eerste plaats
blozen. 2de -iets zeggen en de mensen blijven stil. Me aankijken van ok.... 3de -Ik het gevoel heb dat mensen me niet hebben verstaan/begrepen omdat ik snel praat. 4de -dat sommige mensen me vaag vinden :( |
Mijn lichaam in het algemeen
En mijn innerlijk in het algemeen eigenlijk ook wel:p Ik hang van complexen aan elkaar:s |
Citaat:
|
m'n buik moet dunner :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn complex is dat ik geen complexen heb, dus heb ik toch een complex, wat dus het gevolg heeft dat mijn complex dat ik geen complexen heb foutief is...
Pff, complex allemaal :( |
Ik praat soms onverstaanbaar. En ik vind mn borsten eigenlijk te klein :o.
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Muchacha schreef op 11-04-2005 @ 16:45 : ik open teveel topics -------------------------------------------------------------------------------- Not! Mijn topics worden ge-uped! Misschien zijn ze stiekem toch niet onzinnig? :p |
Citaat:
|
Dat ik die muchacha een vervelend individu vind.
|
Dat ik perfectme niet ben.
|
Dat ik Reason and narcotisc Combined wens te schrijven ipv die stomme afkorting.
|
bloezen en over mijn gewicht
|
Ook gewicht :) En dan niet dat ik te veel weeg, maar te weinig (volgens sommigen toch). Ik probeer er me zo weinig mogelijk van aan te trekken omdat ik er zelf niet aan kan doen, maar als je commentaar krijgt van anderen, wordt dat wel moeilijk natuurlijk...
|
Grote drukte in kleine ruimtes
|
wat niet?:o
|
Ik ben onzeker over mijn hele voorkomen qua uiterlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n gewicht en mn vrienden :s
|
Soms denk ik dat mensen denigrerend naar me kijken. Gewoon op straat ofzo.
|
Citaat:
|
Gewicht
te veel moedervlekjes Ik lach ook niet hard als ik minder dan een halfuur ervoor gegeten heb :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |