![]() |
botje van been doet pijn
net boven mijn enkel doet een deel van een bot pijn. Ik voel dit vooral als ik spring en ren. Als ik er gewoon plat op sta voel ik niks.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? |
Het is niet je botje maar een pees denk ik... Een peesontsteking is vaak niet best. Ik zal eens aan mijn moeder vragen wat zij denkt dat het precies is en wat je het beste kunt doen (als ik dr zie).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk overigens zelf dat je een beginnende springscheen hebt. Deze begint nml onderaan en trekt door naar boven. Dit gaat alleen weg dmv veel masseren op die plek en totale (!!) rust houden. Het komt overigens door overbelasting. |
Wat voor n sport doe je?
|
Citaat:
Maar ik ga binnenkort naar dokter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het idd. springschenen zijn dan zou ik in stadia 5 zitten .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rustig...
Het zal niet uitmaken wat je hebt. Hoogstwaarschijnlijk zijn het springschenen. Maar of je nou dit hebt of bijv. een ontsteking, alleen rust zal helpen. Daar zal je aan moeten geloven. |
Citaat:
|
Mijn moeder gaf als smeerseltje arniflor op. Misschien moet je dat even bij de apotheek halen. Probeer dan eens en kijk of het weggaat. Je stadia klopt. Het begint bovenin ipv onderin. Je bent dus in een erg ver stadium waardoor je herstel ook langzaam zal gaan. Hoe lang ben je nu al gestopt?
Als het dan inderdaad maar niet over gaat even langs de fysio. Het is gewoon een hele hardnekkige blessure die heel moeilijk weggaat. Ik spreek uit ervaring :) Ik had er een half jaar last van. Toen ik zomervakantie had en 2 maanden niets deed behalve luieren is het weggegaan... |
Ik ben nu iets meer dan een week gestopt. Zondag de dag naar de wedstrijd werd ik wakker met een ernorme pijn , beetje overdreven maar pijn genoeg om een paracetemol te nemen. Ik kon toen ook slecht lopen , en had SE week. Di. ben ik niet naar training gegaan omdat ik moest leren. Vrijdag ben ik wel geweest en heb ik het geprobeerd, maar lukte niet , naar een paar meter lopen , werd ik al gek van de pijn.
Dus nu al een week. |
Een week is niets, geloof me. Ik trainde alleen in het weekend en had dus steeds 5 dagen rust. Maar het werd alleen maar erger. Het kan wel minstens een maand duren. Een maand totale rust dus. Na een week gaat zoiets echt niet weg, zeker niet in zo'n ver stadium.
|
't Zou ook beenvliesontsteking kunnen zijn, heb ik ook errrg lang last van gehad (N). Is helaas niet heel veel aan te doen.
|
Citaat:
|
huisartsen weten indd geen fuck van blessures af, fysiotherapeuten daarentegen wel :). Als ze een beetje onderlegd zijn kunnen ze met een paar testjes (dus arm in bepaalde standen buigen, bij mij dan), wel nagaan wat het is.
Ik heb nou al een paar week fysio voor een overbelaste pees in mn schouder en dat is erg effectief, heb er geen last meer van :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laupens, dit is al een topic van een aantal weken geleden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |