![]() |
Help me out
Ik ben opzoek naar een geluidsfragment (2 a 3 min, langer mag altijd) van een (ochtend,middag,avond)gebed dat uit zo'n torentje in van die islamitische landen. Heb het snel nodig en zou niet weten waar ik het moest zoeken. Dus als iemand dit toevallig in zijn bezit heeft of wel weet waar dit te vinden is.........
mijn dank zal groot zijn |
oeh pietertje pietertje wat ben je van plan :eek:
ik zou er misschien een op soulseek kunnen vinden maar dan nog kan ik 'm niet naar jou doorspelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Die oerwoudgeluiden kun je toch ook gewoon zelf maken en opnemen? :s
Wat een enorme debielen zijn dat daar, dat ze midden in de nacht (om 2 uur en om 5 uur) zo vals als de tering uit zo'n moskee lopen te zingen (n) Niets persoonlijks hoor :o |
Citaat:
En als je er iets van af wist dan had je wat mij betreft het recht om het zo belachelijk te maken, maar je hebt dus duidelijk geen flauw benul. Dus hou dan ook gewoon je mond, of je moet er prijs op stellen als een idioot over te komen. |
wat hij zegt,
en reageer alleen als je me kan helpen ofzo |
Owned!!!111\m/ :eek:
|
ik wil best met mijn memorecorder daar gaan staan opnemen, maar ik denk dat de beveiliging/ de politie mij hier dan in uden oppakt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
your wish..
|
Citaat:
En geen punt, ik weet niet waar jij in Istanbul zat, maar ik had toch nergens last van. Of het moet de THC uit de waterpijp zijn geweest... |
haha Bitch maar een eind weg...ik heb me ding
|
grom rieno was me voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |