![]() |
Waar val jij op (mannen)
Misschien een beetje plat gezegt, maar op welk lichaamsdeel van een vrouw val jij? Uiteindelijk waarschijnlijk op de persoonlijkheid, maar wat zet je ertoe aan om naar haar toe te gaan en haar naam te vragen?
|
anders namelijk...
een combinatie van alles;) |
Ik val natuurlijk bij mannen op krullen :D . Doe ook eens een poll voor vrouwen zeg! (voor vrouwen die hetero zijn dan he...)
|
anders, namelijk OGEN!
heel belangrijk!! (y) en natuurlijk billen |
anders namelijk, zoals - SoloWolf- al zei, een combinatie van alles :)
|
Ik val op verhoudingen, net zoals alle andere heteroseksuele mannen op deze aarde.
|
als het al een ding zou zijn vooral gezicht.. vrolijke toet..
mooie ogen .. sproetjes :bloos: |
vooral het totale plaatje, en karakter enzo uiteraard,
maar niet geheel onbelangrijk toch ook wel de billen. |
graaf je neus eens in de haren van het betreffende meiske en snuif die lieven zachte geur goed op, dan pas zul je weten wat echte liefde inhoudt.
|
ook op verhoudingen, het geheel, maar....
een schoon buikje vind ik toch wel iets hebben hoor ;) |
ik val op geuren. ik schijn een gevoelige neus te hebben...
|
volgens mij is de taille-heupverhouding van 0.7 nog altijd in trek
|
Zoals idd waarschijnlijk alle andere mannen op het totale plaatje, op de verhoudingen zullen we maar zeggen
Maar als ik dan toch moet kiezen Anders nl......haren.........mmmmmmm Lang zacht glanzend haar dat spannend over een naakt lichaam (borsten) valt ........ :D :D :D :D |
de verhoudingen:)..
maar als we tog moeten kiezen.. Dan de billen.. jah geef maar toe, die staren we tog stiekem altijd even na als een vrouw langs loopt;) |
Het geheel van buik billen en borsten, goed in verhouding
Naja, verder ook wel op andere dingen, maar dit is tenslotte sexualiteit :P |
Wat een onzintopic.
Het gaat niet om één lichaamsdeel, maar om een perfecte combinatie, om een mooi geheel. |
combi en een lief karakter
|
gezicht, figuur en karakter.
hoeft geen suopermodel te zijn, zolang greenpeace haar maar niet constant probeert weg te slepen, er een leuk koppie opzit en ze lief is. |
Citaat:
|
Niets van bovenstaande doet mij om een naam willen vragen.
|
Toch vooral het gezicht en de ogen die mijn aandacht trekken. Een mooie kont is leuk om naar te kijken, maar ik val niet op een meisje 'omdat ze een mooie kont heeft'. Is meer een zeer prettige bijkomstigheid.
|
ongeveer wat de rest zegt.
een beetje van alles. maar geur is voor mij wel erg belangrijk! een meisje dat niet lekker ruikt is niet aardig. |
Het eerste kijk ik toch echt naar de billen.. ben een echte billen man :o :D
|
Kwa uiterlijk het totaalplaatje :)
|
en hoe zit het dan met het postuur van een meisje.
Val je op dun, slank, iets voller slank, mollig of nog iets dikker. Wat heb je het liefst? |
Ik val op vrouwen die 'gezegd' met een d schrijven ;)
Nee, ze moet lief, leuk, en intelligent zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik val op meisjes die gewaagd durven te zijn en dat durven te laten zien. Kortom gewaagde kleding en een geile blik is mijn zwakke punt. Het toppunt vind ik een meisje die me niet kent of net pas kent en me gewoon meteen tussen mn benen grijpt (bij het uitgaan ofzo, is me al een paar keer gebeurt, dan val ik meteen voor je). Een vrouw die weet wat ze wil en het gewoon neemt :)
Keb een hekel aan wispelturigheid, een vrouw die niet weet wat ze wil, of die wel iets wilt, maar dan vind dat dat niet kan of mag, want dat is niet zoals het hoort, of dat ze het niet durft. Ik val op vrouwen die zichzelf durven te laten gaan, die doen wat ze voelen, als ze ergens zin in hebben, en niet moeilijk doen over wat anderen er wel niet van kunnen zeggen, bijv. dat ze een slet is of zo, boeieeeee, lekker belangrijk. Oh, en omdat het hier over lichaamsdelen ging, wat ik dus niet zo heel belangrijk vind, maar een lekker klein strak kontje, lang haar, mooie ogen en een slank figuur is voor mij het meest aantrekkelijk. Maar goed, ik val dus eerst op hoeveel lef je hebt ;) Oh, het enige probleem is altijd dat meisjes die zo zelfverzekerd zijn een beetje bitcherig kunnen worden (vooral ten opzichte van andere meisjes), daar hou ik dus niet van. Verlegen meisjes zijn vaak liever, maar ja, die hebben dan weer zo iets burgelijks dat ze niet alles durven te doen. Ik merk dat ik toch vaak kies voor het verlegen meisje omdat ze zo lief is om dan vervolgens te proberen wat in haar los te krijgen. :evil: Maar ik voel me veel meer aangetrokken tot meisjes die sowieso al heel wat durven. |
kheb maar alles aangevinkt want het gaaat mij meer om het totale plaatje
|
ik heb maar nix aangevinkt want ik val niet op één lichaamsdeel in het bijzonder, het geheel moet er gewoon leuk uitzien
Citaat:
|
Het ligt er ook maar aan wat ik zelf op dat moment wil.
Als ik de vader voor mijn toekomstig nageslacht zoek, leg ik natuurlijk heel andere criteria aan de dag dan wanneer ik in ben voor iemand waar ik lol mee kan hebben. Die laatste moet gewoon brutaal zijn en zelfverzekerd en weten wat hij wil en niet schrikken als ik to the point ben. Hard to get spelen omdat dat zo hoort of omdat dat een leuk machtsspelletje is of omdat hij niet het idee wil geven dat hij easy is is bij mij echt afknapper nummer 1. Je wilt of je wilt niet, en verder geen gezeur. Kom op, ik wil alleen maar met je naar bed, niet naar het altaar. |
ik ga voor 't gezicht, niet dat de bovengenoemde lichaamsdelen geen afknapper kunnen zijn ofzo, maar ik let er in eerste instantie niet op
|
uitstraling is het belangrijkst denk ik. natuurlijk speelt uiterlijk wel wat mee, maar is t niet echt belangrijk
|
buikje (y)
|
ogen en haarkleur oke, niet gaan haar verven en kleurlenzen indoen ik zie t toch wel, 8E
|
ogen en sociale omgang, lichaam ende gezicht vooral. Hmm, ook kontjes en tietjes. Ben ik voorspelbaar?
|
Vrouw? O zit in het verkeerde topic huh :eek:
|
Citaat:
|
ik heb benen gestemt omdat ik die vaak geweldig mooi vind,
maar idd, uiteindelijk gaat het om het gehele plaatje... smaak/style en verzorging zijn voor mij erg belangrijk en ze moet leuk zijn, natuurlijk |
Citaat:
|
Doen ze dat met gulden snede ja ? Ik heb wel eens van 7:10 gehoord.
|
Citaat:
het stomme is dat ik voor die brutale zelfverzekerde jongen pas echt overstag ga op het moment dat hij zich kwetsbaar durft op te stellen, mij in vertrouwen neemt en in mijn armen een lief knuffelschatje blijkt te zijn. Ja, dan word ik dus verliefd. |
Vrouwen en hun avontuurtjes, he juno ? :)
|
het is lente!
|
Laten wapperen, die handel. (:
|
Citaat:
Als je een man zoekt om voor je kinderen te zorgen zal je een 'vrouwelijke' man zoeken die graag bij je blijft, goed voor je kinderen zorgt en niet gaat zwerven (veel vrouwen bevruchten enzo). (Meestal herkenbaar aan zachte kaaklijn en lichte wenkbrauwen). Voor deze mannen zal een vrouw gemiddeld 24 van de 28 dagen een voorkeur hebben (yep, als ze niet vruchtbaar is). Op de 4 andere dagen zoekt een vrouw een vader voor haar kinderen. Met andere woorden: een sperma-leverancier. Tijdens deze 4, vruchtbare dagen zal ze een man zoeken met betere genen. Een wat aggressiever type die goed voor zichzelf zorgt. Natuurlijk zwerft ie rond, maar wat maakt 't uit als je thuis de goedaard hebt zitten die wel voor je kinderen zorgt? Hoe kan hij weten dat hij niet de vader van je kinderen is? Natuurlijk zijn niet alle kinderen van die zwerf-mannen, want de huisman moet wel af en toe 'paren' om tevreden gehouden te worden. En natuurlijk komt er dan af en toe een kind ter wereld dat niet van de mannelijke held is. Maar dat is alleen maar mooi meegenomen voor je eigen dochters, want dan zijn er nog vrouwelijke mannen voor hen. Tot zover de voorkeur van Juno uitgelegt :P |
Herkenbaar.
|
billen, boven alles...
en dan kijk ik of de borsten een mooi klein formaat is, dusch en uiteraard moet het ook een mooi koppie hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |