![]() |
Waar val jij op )vrouwen(
in reactie op;
Citaat:
|
karakter, of anders gezicht, of anders gewoon dat alles van het lichaam met elkaar klopt in verhouding
|
insgelijks en ook de ogen natuurlijk!
|
Anders namelijk.. Ogen en handen:cool:
|
Het gezicht en z'n handen. :o
|
Ik heb 'anders, namelijk...' gestemd, omdat ik op een paar verschillende dingen val; de ogen (héél belangrijk), het figuur (niet zo'n iel ventje), en de buik en de billen trekken altijd mijn aandacht.. :o
|
oogjes, glimlach, maar het allerbelangrijkste vind ik de uitstraling van een jongen *zwijmelt weg bij de gedachte aan haar vriendje* :bloos:
|
Gezicht staat er niet bij :eek: Dat is waarschijnlijk antwoord nummero 1.
Mar goed, anders dus. Ik val op ogen, lach en uitstraling. Beetje leuk lichaam is ook niet gek, maar dat valt me niet als eerste op. |
Oogjes, en een mooie smile. En of er wat in het hersenpannetje omgaat. Saaie mensen zijn zo, eh, saai.
|
Citaat:
|
ik heb op billen gestemd, omdat ik dat gewoon (meestal dan) sexy vind
maar natuurlijk let je of het hele figuur/gezicht (en ook zeker de ogen zijn erg belangrijk) |
Rug en schouders.
|
Handen :eek:
Een lekkere vent met mooie handen, komt niet goed :o En borsthaar vind ik ook leuk! En grote mannen... |
ik val niet zo zeer op een bepaald lichaamsdeel.. lekkere billen moet ie wel hebben ja enne verder ogen zijn belangrijk (vind bijna ieder oog wel mooi), verder tja, leuke uitstraling gewoon
|
Gezicht, ogen, uitstraling
|
het gezicht en zijn billen :)
|
Anders, nl..
Ik val niet op een bepaald lichaamsdeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik val meestal op mannen met lange haren of een soort matje ofzo. niet asociaal maar stoer weet je wel? (y)
|
Wat ik altijd erg interessant vind, zijn de billen.
|
Anders namelijk,
Ogen, karakter, lengste, kapsel ohja, en de schoenen maarja das ook weer zo sneu. |
ohja lang haar vind k altijd wel cool, dan bedoel k geen matje dat vind ik juist niks... doe mij maar meer het alternatieve gedoe ;) ze moeten dan wel verzorgd zijn hoor..
mijn vriend heeft dat niet maar ik heb er iig wel een zwak voor ;) |
anders: uitstraling
|
Krullen zijn wel heel sexy, mooie buik is ook nooit mis...
Maarja t gaat natuurlijk meestal om t hoofd/de uitstraling.. |
Uitstraling :)
|
anders, een mooi gezichtje en mooi haar.
|
ogen en lach
|
Ogen, die zeggen mij veel.
|
Gespierd, in combinatie met mooie ogen, billen en een leuk gezicht. Wat zijn we toch weer veeleisend :o
|
Het geheel, natuurlijk. Elke man heeft wel iets anders wat bijzonder leuk aan hem is. De een heeft mooie armen, de ander mooie ogen, sensuele lippen, leuke springerige haren, een mooie buik, een strak kontje, etcetera. Nou ja, en hij moet natuurlijk wél lekker ruiken en lekker warm zijn.
|
het geheel natuurlijk. leuk koppie, en een mooie buik <3
|
hey,
geef mij maar een grote brede vent... eentje met ballen aan zijn lijf dus rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. |
ogen: moeten blauw zijn
gezicht: moet beetje kloppen lengte: langer dan ik, t liefst 1.90 of 2 meter en dan kijk ik pas naar de lichaamsbouw. Kijk als er een schriel kippetje staat, dan kijk ik nieteens naar zijn hoofd, want ik houd niet van luciferstokjes. Maar als hij er wel oke uitziet, en z'n lijf is ook...wel oke, tja perfect match :) |
Citaat:
Woehahahaa! :D (denkt even terug aan een zeker chubby pensje) |
Citaat:
Karakter doet bij mij namelijk ook heel erg veel |
Citaat:
|
Anders namelijk: het geheel.
|
Citaat:
|
Ogen, haar, gezicht... uitstraling
Liefst een lange jongen, beetje brede schouders ofzo. En verder let ik ook wel op iemands handen. Hij moet geen kleine vette vingertjes hebben ofzo:p, liefst grote handen, met pianovingers ;) . En kapsel, tja, laatste tijd kick ik wel een beetje op lang haar ;). Maar dan moet het hem wel staan, dus geen vet haar. |
heel cliche maar gewoon op het geheel met alles in verhouding.
soms vind ik billen het einde, soms een rug, meestal een gezicht, soms handen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een leuke lach, beetje gespierd is wel sexay (hoeraaa voor de klimmers!) , en mooie ogen is fijn. Handen ook overigens, mooie handen oeh.
Intelligentie en humor vind ik belangrijker though. |
Oooh en mooie billen. :eek:
Maarten met z'n perfecte kont. :mad: |
Citaat:
|
Hij moet intelligent zijn. En een zacht buikje is fijn.
Oh en niet langer dan 1.90m, want dan kijk je in bed zijn tepels aan. (n) |
Uitstraling. Een beetje vet meer of minder kan me niet boeien, als ie mooi ogen heeft, een fijne uitstraling en qua lichaam niet in het extreme zit qua mager of dikheid, vind ik het best.
|
Ha! Een topic n.a.v. mij :D . Geintje. Jongens met krullen zijn echt superleuk. :bloos: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |