![]() |
verveling
hey,
ik heb de laatste paar weken dat ik me echt non-stop verveel, wat ik ook aan het doen ben.. niet dat dit nou echt ernstig is zegmaar maar wel heel irritant... weet iemand wat ik ertegen kan doen? :p Groetjes, |
zoek iets dat je echt interreseert/ zoek een hobby
of ga gewoon sporten ofzo, boek lezen, film kijken, met vrienden wat doen......... Gewoon iets wat je echt leuk vind! |
Citaat:
|
het zou kunnen dat je in een sleur zit, waarin je elke dag dezelfde dingen doet. of misschien heb je problemen of een lusteloosheid over je heen waardoor niets je nog kan interesseren. of misschien heb je behoefte aan meer leuke activiteiten, andere vrienden.
moeilijk te bepalen voor mij...maar als je weet hoe het komt dan kun je er wel wat aan doen. |
Citaat:
|
is het misschien handig om een keer met iemand erover te gaan praten dan (menselijk)
Misschien helpt dat..... |
Citaat:
|
Werken en geld uitgeven is een heel mooie tijdsbesteding.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ga anders naar een goed vriendin/tante/je moeder......... iemand die je gewoon echt vertrouwd en waarvan je zeker weet dat ze naar je luisteren en je raad kunnen geven..... En geloof mij je ma is wel de laatste persoon die het tegen je zal gebruiken! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw je plaatje.. taekwondo? |
jep is vette sport joh..... dat je het herkent joh! :D
|
Citaat:
|
vet hoever ben je al??? (band)
|
Citaat:
|
groene band voor de zomervakantie blauwe slip :D
|
Zeg, wel ontopic blijven in je eigen topic! :nono:
;) |
het spijt ons we zullen het niet meer doen (spreek ff voor ons beide)
|
Citaat:
@ leeghoofd jij bent verder :p maar ik heb 2 keer examens gemist :( |
you've got mail :p
|
Ik verveel me ook best wel veel, maar mijn probleem is dat ik altijd graag met mensen om wil gaan .... :S anders verveel ik me .... :S
Nogal lastig als je af en toe alleen thuis zit ;) Verder doe ik b.v tijdens schooltijd veel aan forummen .... want op school doe ik HELEMAAL niks anders dan kletsen, ICT, les .... geestelijk niet maar lichamelijk wel bijwonen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |