![]() |
(geen titel)
De Zon schaatste over de bevroren vijver van haar gedachten
Ademend gaf ze toestemming van het bereiken van het paradijs in haar duisterte Zijn warme stralen lieten het ijs smelten en daarmee ging de muur tussen hen verloren Obstakels behoorde nu tot de verleden tijd, vroeger Schaamte en angst werden zo eenvoudig uit haar vocabulair geschrapt dat ze het amper kon bevatten De zeldzame gloed verwarmde alle hoeken die voorheen niet eens leken te bestaan Dit was goed, ze wilde weer Haar honger naar leven was voorgoed terug en hij leek niet te stillen Alles was weer licht... (Oké, normaal hou ik dit voor mezelf omdat het zo persoonlijk is, maar ik wil van deze wel eens weten wat jullie ervan vinden. Dus.... schiet maar :D ik ben benieuwd) |
VocabulairE
Interpunctie? Hij is nogal nonstop. |
alsof ik in een doolhof zit als ik het lees
|
Ben het eens met de kritiekgevers die mij voorgingen. Je houdt waarschijnlijk meer van rechtstreeks gedachten op papier zetten. Toch vind ik dat, als je het een gedicht noemt, er dingen zijn waar je rekening mee moet houden. Het is zonde van de mooie zinnen die erin staan, dat je het gedicht niet anders vormgeeft.
Probeer het eens zo neer te zetten dat het op een bepaalde manier loopt, dan zet je mensen ertoe verder te lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |