![]() |
Ohja, een betoog Frans - Wat moet jij eigenlijk doen?
Nederlands en Wiskunde herhalen en een betoog Frans doornemen :(
Et tu? |
een boek van 300 bladzijden uitlezen
gewoon mn rugzak maken Wiskunde oefening gaan slapen (acuut slaaptekort) |
Mijn koffer uitpakken en mijn kamer leeghalen. Lastige combinatie.
|
Niets.
|
nogmaals leren
|
Ik zou verder kunnen gaan met mijn wiskundetentamen leren, of een samenvatting maken van natuurkunde. Maar eigenlijk vind ik mezelf al goed dat ik de helft van wiskunde al gedaan heb en ik heb toch morgen de hele dag vrij :) Dus ik forum maar wat ;)
|
Et tu ? :nono:
Et toi ? (y) |
Aardrijkskunde leren.
Slapen. |
Citaat:
|
Heul veel :(
Afijn, het leven is mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
KCV presentatie voorbereiden, Natuurkunde huiswerk maken, brief voor Engels schrijven, Nederlands maken, Economie maken.
Maar ik ga mijn haar kammen en daarna lekker slapen. :o |
Citaat:
|
Ik moet eigenlijk opruimen en afwassen.
|
Ik moet de komende dagen vrijwel niets. :o
|
Geschiedenis leren. :o Wie heeft zin om morgen voor mij een proefwerk over Vietnam te maken?
|
ik moet m'n bio leren, en heb morgen een duits luistertoets :s
|
Leren voor de toetsweek.
|
Boodschappen doen, aardappels schillen, m'n Aardrijkskundeboek inkijken, een CD branden.
Maar eerst even een online spelletje doen :) |
Nederlands: doorlezen
Maatschappijleer: tekeningetjes bekijken Heerlijk zo'n proefwerkweek! |
Planning maken.
Mhoaw, dat komt nog wel. |
afval/ materiaal zoeken
morgen excursie naar een museum en dan meoten we dingen maken van afval/raar materiaal. ofzo Koken |
huiswerk maken :o
|
Een heel boek voor Duits lezen voor morgen. (Haha, dus niet.)
Een betoog voor economie schrijven. (Minutenwerk) Een presentatie voor de werkweek schrijven. (Minutenwerk) Een brief voor Duits maken. (Minutenwerk) |
Een of ander kutboekje voor engels lezen waar ik geen bal van snap en morgen in de verleden tijd in het engels een samenvatting over moet maken. Op scholieren.com hebben ze helaas geen uittreksel :(
En ik zou nog iets van latijn moeten maken, maar daar heb ik geen zin in |
mijn eindwerk maken
|
Mijn Nederlands samenvatten. maar ik heb geen zin.
|
Wiskunde. Onmogelijk.
|
Slapen, verhaaltje schrijven, gaan checken of mijn broertje al slaapt (ik pas op:cool: ).
O nee, ik ben morgen vrij! |
Saaie teksten lezen over nog saaiere onderwerpen uit een reader die ik nog niet gekopieerd heb en proberen blackboard voor de verandering eens te laten doen wat ik wil.
En ik moet douchen en dat ga ik zo doen (y) |
En nu moet ik weeral frans gaan leren (ik moet en zal een hoger cijfer hebben dan een klasgenoot van mij). En ander huiswerk, ik weet nog niet wat
|
Citaat:
|
Leren voor mn tentamen gezinsinterventie; een boek van 140 blz. en nog twee reader. En ik heb geen zihiiiiiiin :(
|
Huiswerk
|
nederlands leren
|
Frans leren
|
4 praktische opdrachten deze periode met 2 presentaties en dan ook nog 2 boekverslagen én als hoogtepunt 2 hele moeilijk hoofdstukken van wiskunde.
Ja, school blíjft dingen verzinnen om te stangen :mad: |
rien:) net laatste examenweek achter de rug, en voor CSE leren lijkt me nog wat voorbarig.
|
Verder gaan met opdrachten uit het hoofdstuk grafen & matrices. Doodsaai, maar anders komt het er nooit van. En ik snap er niets van. :o
|
Kunstgeschiedenis nog steeds:(
|
Statistiek en dat doe ik niet want dat vind ik stom maar het moet toch want anders haal ik mijn punten niet en dan krijg ik studievertraging en dan kost het meer geld.
|
Leren voor een tentamen en een casus voorbereiden.
|
Een presentatie voorbereiden, soliciteren, mijn huiswerk maken, mijn fietsband plakken, minder op het forum hangen en batterijen kopen voor mijn mp3-speler
|
mijn duits en frans leren :(
|
De kots van de hond opruimen
Leren |
Moet voor natuurkunde nog twee boeken samenvatten voor het ET dat we morgen hebben ('boeken' klinkt hier wel erger dan het is hoor :o ze zijn vrij dun)
En ik moet dadelijk maar contact opnemen met iemand. Oh, en een sollicitatieformulier invullen. En mn kamer opruimen. |
Nu niks :cool:
|
Frans mondeling voorbereiden.
|
Helemaal niks :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |