![]() |
Obsessieve lifestyle
Heb jij obsessies die aan je lifestyle gerelateerd zijn? Dat kan van alles zijn, van personen tot winkels tot merken en accesoires.
Lebitch bijvoorbeeld is geobsedeerd door Apomes, tot mijn grote ergernis :mad: Ik ben geobsedeerd door panties met printjes, en fladderstofjes en zwart/wit , en ik moet altijd stoffen aanraken in winkels tot ergernis van mezelf :nono: |
Citaat:
Lachen: door Nick :D Huilen: Omdat jij mij haat ofzo :nono: :o en nochtans raak ik ook altijd stoffen aan in de winkels :confused: Ontopic: Ik geil op Burberry. Ik vind TH denim :cool: Ik vind Gsus/Gstar "dolletjes" :p Ik hou van armbanden, gsm's en winkelen (jammer genoeg :o ) Mijn tanden, haren en huid zijn me heilig, alhoewel dat laatste nogal vervelend doet de laatste tijd :nono: Oh en ik hou van mijn vriendje, maar dat zeg ik niet omdat ik niet al te geobsedeerd wil overkomen |
ik denk dat Herm je niet haat hoor, alleen je bent soms nogal irritant.
en ja dat vinden er wel meer, want ik heb even gebeld met iedereen van forum en we zijn het er unaniem over eens. |
Ik moet ook altijd aan stofjes voelen. :eek:
|
geobsedeerd door vrouwen :(
|
Citaat:
|
verder ben ik wel een beetje merkengeil en raak ik ook alles aan.
|
Ik ben geobsedeerd door rokjes, laarzen..nouja kleding. Ik troost mezelf door middel van winkelen (als ik net n kuttentamen heb gehad). En ook als ik vrolijk ben winkel ik omdat ik t gewoon lekker vind :mad:
En ik ben geobsedeerd door thee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben geobsedeerd door tieten, vrouwenschoenen, madonna en cher :confused:
maar ook door grote piemels :confused: |
Citaat:
|
Lingerie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet altijd als ik heb gewinkeld een zonnebril gekocht hebben :confused:
en ik moet altijd alles voelen en aanraken in winkels :S |
Ik heb een heleboel obsessies, maar de vervelendste zijn
- een oorbellenobsessie, ik heb zo ongelofelijk veel oorbellen en ik heb er ook al veel te veel geld aan uit gegeven, het maakt me niet uit dat ik al meer dan 100 paar heb, ik blijf ze toch kopen, - ik heb een filmobsessie, daarom doe ik vrijwilligerswerk in een filmtheater en elk jaar op het plaatselijke filmfestival, dan zit ik soms hele dagen in de bioscoop om bijzondere films te zien, terwijl het hoogzomer is en de 'normale' mensen op het strand liggen. ik heb me zelfs een keer in een walgelijke zilveren jurk gewurmd om samen met 19 andere meisjes die exact hetzelfde opgemaakt waren langs de rode loper te staan op de openingsavond van het festival :( dieptepunt in mijn leven echt maar ik had het ervoor over - ik heb een muzikaliteitsobsessie, iedereen in mijn familie is muzikaal en daarom wordt het van mij ook verwacht, maar volgens mij ben ik de enige bij wie het muzikaliteitsgen ontbreekt :mad: . toch probeer ik piano en cello te spelen, maar ik kan er eigenlijk niks of in ieder geval heel weinig van. vorig jaar heb ik me met heel veel moeite een stuk van bach aangeleerd wat eigenlijk veel te moeilijk was en heel veel woede-aanvallen met zich meebracht, maar ik ben er toch in geslaagd het te leren :mad: verder kies ik altijd stukken uit die veel te moeilijk voor me zijn en dan word ik iedere keer als ik oefen heel gefrustreerd en chagrijnig omdat het niet lukt. - ik heb ook een muziekobsessie, ik probeer altijd aan hele zeldzame muziek te komen via soulseek wat (bijna) niet lukt en daar word ik dan echt zo ongelofelijk chagrijnig van. :mad: |
het is cool om bands te kennen die niemand kent, like duh.
|
gsm, bijna elke maand nieuwe.
dvds. merkengeil. winkelen |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe heb je in hemelsnaam het geld om elke maand een nieuwe mobiel te kopen :eek: ??? |
Ik ben geobsedeerd door geld uitgeven, met name aan kleding. Vooral rokjes kopen werkt erg gelukkigmakend. (L)
Verder heb ik uiteraard een muziekobsessie, alleen geef ik liever geld uit aan kleding dan cd's. Lang leve soulseek idd, en mijn mp3-speler! Verder obsessies..als ik in de stad loop móet ik gewoon even de collecties van h&m, zara etc bekijken, ook al heb ik geen geld. Zelfkwelling. :( |
ik had een carhartt obsessie
nu heb ik over t algemeen een kleding obsessie ik heb een obsessie dat ik altijd te erg let op wat mensne dragen ik ben door een bepaalde man geobsideert? owowow :nono: ennnn veredr heb ik een haar obsessie maar meer omdat t nooit mooi genoeg is ik heb een obsessie in mooie mensne in films enzo, lelijke acteurs zijn een nono |
Het is nochtans niet zo dat ik je ambetant vind Apo maar soms wordt ik wel eens gebuisd van dat gezaag van je.
+ Ik heb een obsessie met lvl60 worden en een elite mount aan te schaffen. |
Muziek
|
Citaat:
Mijn obsessie is dat ik SBS6 op 6 wil hebben, maar daar zit Yorin al geprogrammeerd, OH DE KWELLING!!! |
Citaat:
dus laat zeggen, geef erg veel geld uit |
Ik ben geobsedeerd door golfsurfen :confused:
en winkelen en muziek, duh |
Citaat:
|
Citaat:
Zal wel door een soort van parfumobsessie komen. |
muziek.
ik luister elke dag de hele dag muziek. |
motervoertuigen,crossen & moordzaken :mad:
|
ik heb een vernieuwingsobsessie, als ik iets gepost heb druk ik vrijwel direct op refresh om te zien of er op andere dingen is gereageerd en dat is heeeeel lame. en ik begin een schoenen en oorbellenobsessie te ontwikkelen.
|
Citaat:
|
|
ik heb een skablokjes obsessie. Als ik iets zie met skablokjes moet ik het hebben, mits het leuk is.
En lingerie. |
oja en ik wil nieuwe etenswaren uitproberen. als er een nieuw soort delicatesse is of snoep of taart dan moet ik dat altijd hebben. heel vaag.
|
pluizebeesjes en rare sleutelhangers.. van die nutteloze dingetjes :)
|
Citaat:
|
ik ben geobsedeerd door mooie schoenen, leuke rokjes en shirtjes met een decolleteeee. verder heb ik een obsessie voor sieraden, zolang het zilver is en flink glimt <3
conclusie: ik ben geobsedeerd door winkelen. |
Citaat:
|
lekker eten
winekelen mooie kleuren en stofjes shirts met leuke prints (dan koop je ze om de print, en achteraf is het model van het shirt eigenlijk zo lelijk dat je m nooit aandoet) |
Ik heb een obsessie met nieuw; ik hou er niet van om oude verpakkingen leeg te maken en koop altijd alles snel nieuw.
Aan de andere kant kan ik van kleding nooit iets weggooien en heb ik dus nog kledingstukken uit groep 8 in mijn kast hangen. Verder heb ik ook wel een lichtelijke koopziekte, ik vind het moeilijk om in de stad te zijn en dan niets te kopen, dus komt het meestal neer op een berg tijdschriften of het zoveelste kanten hemdje. Door deze aankopen ga ik ook veel sneller door mijn maandbedrag heen dan ik telkens denk. |
mn proefwerkweek is net voorbij dus ik moet nu echt even winkelen om ook echt opluchting te voelen. (y)
en ik koop heel vaak lippenbalsem en lipgloss. net als mn vader ook zonnebrillen. en sokken en ondergoed heb ik volgens mezelf ook áltijd nodig. :bloos: |
Ik heb al zo'n 15 jaar een obsessie met Brits-heid.
Een aantal jaar geleden is daar de fascinatie voor Mods bijgekomen. En ik MOET altijd harde gitaren horen voordat ik ga slapen. |
Brits-heid?
|
ik heb een obsessie voor paarden en strakke pakken.
lolz (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |