![]() |
vriendschapsgedicht
ej...
effe vraag... heeft dr iemand ergens een gedicht om, miss beetje stom mjah, een vriend te vertelle dat je van um houdt, gwoon op vriendschappelijke manier? t hoeven maar een paar mooie regels te zijn, hij wordt 16 en ben totaal out of inspiratie alvast bedankt =D |
Ik heb wel een keer op de basisschool iets heel korts geschreven om te vertellen dat ik neit meer van die persoon hield :p :
Ik weet niet hoe ik moet vertellen dat ik niet meer van je hou mijn vlinders zijn gevlogen ik voel niets meer voor jou. Niet echt antwoord op je vraag ahja :rolleyes: |
Nu moet ik iets verzinnen
als gedicht van mij voor jou om je heel even te zeggen dat ik toch wel van je hou |
Citaat:
dan was jij een wijze basisschool leerling :D |
Daar gaan we weer :D Dit wordt echt een clichéding
Verspil je leven niet met tranen, huilen of verdriet, huilen doe je beter samen , of anders helemaal niet. |
Lekker cliche :D
Woorden zeggen weinig Woorden zeggen weinig over wat je met iemand deelt, maar door je doen en laten zeg je meer dan je zelf weet. Slechte grappen rollen over tafel, maar met je lach altijd gemeend, wil ik je even laten weten dat ik echt om je geef... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |