![]() |
Peacedog Festival 17/18 Juni o.a. Oceansize
KEI - EDE
OCEANSIZE (UK) CALLISTO (FIN) LAMPSHADE (DK) SOLO (NL) MALKOVICH (NL) COPARCK (NL) VLADIMIR (NL) LPG (NL) DRIVE LIKE YOU STOLE IT (UK) JOHN WAYNE SHOT ME (NL) OPPOSITION OF ONE (GER) MONO (NL) TRIBUTE TO NOTHING (UK) THE.MAPLE.ROOM (BEL) SAN ANDREAS (NL) ISLE OF MAN (NL) JEROAN DRIVE (NOR) ZUNDAPP (NL) GO! REVOLUTION GO! (NL) Peacedog Festival: voor de fijnproever Op 17 en 18 Juni zal in de Kei in Ede de zesde editie van het Peacedog Festival plaats vinden. Verdeeld over twee podia zullen meer dan 20 acts te zien zijn, uit Nederland en ver daarbuiten. Het Peacedog Festival heeft zich in de afgelopen jaren ontpopt als een ontdekkingsplek voor nieuw (en bekend) internationaal talent op het gebied van pop, rock, emo, indie en hardcore. Een festival dat niet gaat voor de hoogste bieromzet, maar een uitdagende programmering biedt voor de fijnproever! Met gepaste trots presenteert het festival zijn programmering waarbij vooral de naam van Oceansize opvallend is. Deze band staat te boek als een van de meest veelbelovende acts uit het Verenigd Koninkrijk. Na optredens op Lowlands, Pukkelpop en London Calling verleden jaar keert deze band dit jaar terug in de lage landen bij het Peacedog festival. Eveneens komt uit het Verenigd Koninkrijk de band Drive like you stole it. De band treedt eindelijk in Nederland op, waarbij het Peacedog exclusief zal aandoen. Opvallend zijn verder de namen van Callisto uit Finland, Opposition of One uit Duitsland en de afgelopen jaar veelbesproken band Lampshade uit Denemarken van het bekende Duitse Glitterhouse Label. Meer informatie over het Peacedog Festival is te vinden op festival.peacedog.nl tickets: vr. € 12,50 // zat. € 17,50 // weekend: € 25,- // camping: € 5,- start: vr. 18.00 uur // zat. 13.00 uur |
ik kan er echt niet over ophouden hoe vet oceansize was over lowlands, dus vooral checken
|
fuck yeah Oceansize!!
|
Citaat:
|
Coole line-up!
|
Ik zat net nog met de bassist (of gitarist geen idee eigenlijk) van Vladimir in de trein (Apeldoorn de gekste :( ), heb ze al n paar jaar niet meer live gezien maar nu dus ff bijgekletst. Naar het schijnt gaat het heel goed met de band en zijn ze goed bezig, ben benieuwd, ook naar wat jullie/ het publiek ervan vinden.
|
Citaat:
|
Isle of Man \m/
|
hmm twee dagen zie ik niet zo zitten maar oceansize wil ik zeker zien.
|
oceansize!!!
okay ik ga (maar niet 2 dagen) |
Ziet er geil uit. Ik ga wel I guess.
|
op welke dag speelt coparck ?
fuckin ede :( |
Hey biep jij bent me nog een date schuldig!
|
Citaat:
|
de line-up per dag wordt nog bekend gemaakt...
|
Citaat:
Maar Ede(n). |
wat is er zo freakin' erg aan ede? ik kan verdere uithoeken verzinnen? landgraaf is ook niet echt het centrum van de wereld ofzo, om maar een voorbeeld te noemen :-)
|
heheh
ach wat heb ik een zin in oceansize... geen tour of wat dan ook.. gewoon eenmalig in de benelux |
me is there :P
Oceansize de bom :cool: maar ik wil dan wel voor 2 dagen gaan goed alternatief voor Fields of Rock nietwaar? ;) |
Okee waar komt Malkovich niet :|
|
Citaat:
gaat idd goed met de band..hebben net pracht-cd af..releaseparty op 12 mei in de ekko, utrecht! |
Citaat:
evenals oceansize, vladimir, go!revolution go!, malkovich, solo, drive like you stole it en heeeel veel meer :) |
Citaat:
|
hierbij de verdeling naar dagen:
VRIJDAG: JOHN WAYNE SHOT ME JEROAN DRIVE JUMBO JET TRIBUTE TO NOTHING CALLISTO NUCLEAR PLAYGROUND THE.MAPLE.ROOM ISLE OF MAN SAN ANDREAS MONO ZATERDAG: OCEANSIZE (23.30 uur!!!) DRIVE LIKE YOU STOLE IT OPPOSITION OF ONE COPARCK LPG MALKOVICH VLADIMIR LAMPSHADE SOLO SILENCE THE FOE GO!REVOLUTION GO! ZUNDAPP |
Zundapp
ubergave naam :D ;) |
ben er in 2003 geweest.
zao was toen wel de moeite waard. voor rest wordt het gehouden in een gymzaal met mensen met blikken waarbij je bang bent om sporen achter te laten op de gymzaal. wat een kukyfruits daar zeg, met hun I love jesus en godarchy shirts. |
zundapp, cool bandje hoor.
Ridderkerk pride ;) |
Ik ga duidelijk voor de zaterdag, m'n boys van go rev go supporten en natuurlijk de malleviets! En de crybabies van vladimir afzeiken haha.
|
Citaat:
erg sfeervol ja :p maar voor oceansize ga ik wel :) |
Citaat:
|
oceansize, ik ga die zaterdag dus alleen... (L)
|
Oceansize en Drive Like You Stole It zijn wel een bezoekje waard. Hoop wel dat het niet te laat afgelopen is, anders ben ik zo laat thuis :o
|
Citaat:
|
weet je wel hoe ver dit rijden is?
|
ehmm een kleine 5 minuutjes :eek:
|
kent iemand btw MILLION DEAD...komen er misschien nog wel bij :-)
hebben getekend bij sony |
Peacedog, zeker wel relext(y). Even bekijken..
|
Citaat:
Hebben net 2de cd uitgebracht. |
million dead is cool!
|
WAAR IN DE FUCK LIGT EDE!?
en ja, oceansize, GENIAAL. die moet ik ooit nog eens live zien. |
Citaat:
|
Citaat:
:nono: wat een slechte topografische kennis. |
damn.. hoezo topografisch een onbenul :D
Ede is het middelpunt van Nederland (nouja Lunteren c.q. Gemeente Ede dan :p ) |
Million Dead.. damn hoe geniaal zou het zijn als die band ook zou komen. Heb ze nog proberen te boeken in Arnhem, maar de anderen vonden het wat te onbekend om ze een headline show te doen.. maarja hier om de hoek spelen is ook een fijne optie :d
|
beters :)
|
Citaat:
maargoed, zijn er nog mensen geweest, en hoe was oceansize? :eek: |
Oceansize was de bom (y)
Ze speelde 3 nieuwe nummers :cool: |
cool, ben benieuwd.:)
|
jammer ik hoopte dat niemand was gegaan zodat ik ook niet zou horen hoe cool het was en ook niet jaloers zou hoeven zijn, maar helaas.
|
Citaat:
Inderdaad, heb me buiten overigens goed vermaakt destijds/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |