![]() |
Feyenoord - Ajax
aanstaande zondag om 12.30 is het weer zover, de beladen klassieker Feyenoord - Ajax o.l.v. Rene Temmink.
Wat denken jullie? |
ik hoop op een overwinning voor feyenoord :)
|
nipte overwinning voor feyenoord, 2-1 ofsow
|
Feyenoord - Ajax is altijd een verhaal apart.
3-1 voor de Godenzonen.. |
Ik hoop dat Feyenoord wint.
|
Ik hoop op een gelijkspel natuurlijk, maar ik denk dat Ajax nog weleens kan gaan 'verrassen'.
|
Feyenoord gaat winnen. Maar deze wedstrijd is nog belangrijker dan normaal omdat het rechtstreeks om de 3e plaats gaat en msg dan nog kans az in te halen voor vooronde cl.
|
ajax wint 0-2
|
blijf het vreemd vinden.. aparte topics voor deze "toppers", maar goed daar is al vaak genoeg over gezeikt...
ik denk toch dat Feyenoord vrij eenvoudig gaat winnen, 2-0. |
ik hoop dat ajax wint, dan verliest feyenoord nog eens uit bij psv en dan is ajax 'mooi' 3e (mooi voor zow een seizoen).
maar k ben bang dat feyenoord gaat winnen, een gelijkspel zou ook goed zijn voor ajax.. Feyenoord - Ajax 2-1 denk k |
3 - 0
Feyenoord draait. Ajax opzich ook wel, maar die zijn niet opgewassen tegen Feyenoord denk ik. |
Ik denk dat ajax gaat winnen 1-3
|
Ajax wint op de één of andere manier wel. :cool:
Maar wel met moeite. |
Ik denk dat Feyenoord op dit moment iets meer in vorm is. Hebben van de laatste 8 wedstrijden bijna alles gewonnen dacht ik. Oke, ondanks dat Ajax een goede opsteker nu heeft gehad tegen AZ... maar die heeft Feyenoord de week ervoor ook gehad. ;) Op basis van de vorm denk ik dat als ik een winnaar moet aanwijzen dat het Feyenoord wordt. Dat hoop ik eigenlijk ook, want dan wordt de strijd om de tweede plaats nóg spannender (tussen 3 clubs in plaats van 2 clubs).
Ik gok daarom op een nipte 2-1 overwinning voor Feyenoord. |
3e of 4e maakt opzich toch niet zo'n heel groot verschil in Nederland? T is een prestigekwestie maar in de portomonnee voelen ze daar toch weinig van?
|
Citaat:
|
Ik hoop op 1-3 voor Ajax
|
Feyenoord! :cool:
|
1-2
Afgelopen jaren bijna altijd zo geweest :p |
1-1
|
De Joden hebben geen schijn van kans:p
4-1 |
Ajax wint met 2-1 door een doelpunt in de 93e minuut. :cool:
|
Als er niets vreemds gebeurt, dan wint Feyenoord wel:o
|
Citaat:
|
Ik hoop Feyenoord. Dan staan we ook zo ongeveer gelijk met AZ en dus voorronde CL.
|
Citaat:
|
Waarom zou ajax niet opgewassen zijn tegen feyenoord...
Oke als je kijkt naar de prestaties van ajax van het laatste seizoen geef ik jullie gelijk maar als ajax met een 4-2 van az kan winnen kunnen ze ook van feyenoord winnen. maar ik schat zelf de kans dat ajax wint ook klein....ik gok op een gelijk spel van 1-1 of 0-0 maar ik hoop op een overwinning van 2-0 |
Citaat:
|
Als Feyenoord al niet van Den Bosch kan winnen... :s
|
Citaat:
|
Ai... door de uitslag van gisteren ga je toch wat meer twijfelen of Feyenoord daadwerkelijk van Ajax kan winnen. ;)
|
Citaat:
|
ik denk dat ze allebei verliezen als ik ze de laatste tijd zie spelen :s
|
dus jij noemt de prestatie van ajax tegen az slecht, ik bedoel kijk is naar het afgelopen seizoen van ajax.
ik vind echt dat er een steigende lijn in het spel van ajax zit. |
ajax ajajajajajaahaaa ajax
ajax! |
Citaat:
|
Ik hoop op 0-8 voor de Godenzonen uit Amsterdam.. Ik verwacht echter dat Ajax weinig tot scoren komt.. dus het word 0-1 of 1-2..
Inderdaad door Ryan Babel tussen de 85e en 93e minuut.. |
Ik hoop dat Fey wint... alleen na die Den-Bosch actie weet ik het niet meer :S
Ajax is stom |
Feyenoord is getergd en heeft, imho, betere spelers. Ajax is na 1 goede wedstrijd er vast alweer van overtuigd dat ze fantastisch zijn... 3-1 voor Feyenoord :o
|
als ajax hetzelfde spel opde mat legt als tegen AZ dan winnen ze in de kuip...ajax wint traditioneel in de kuipp..zoals feyenoord het altijd goed doet bij psv
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ajax kan Feyenoord wat betreft kwaliteiten van de splers zonder meer aan, waar het aan Ajax regelmatig ontbreekt is de wil om te verdedigen en je dood te rennen vor het team. Misschien dat Galasek daar verandering in kan brengen. Als Galasek tegen Feyenoord wordt opgesteld, zal de Jong of Maduro uit het basiselftal gehaald moeten worden. Wie vinden jullie dat er uit moet worden gehaald? De Jong of Maduro, of moet Galasek überhaupt niet spelen? Ik vind zelf dat Maduro vervangen met worden door Galasek. |
Citaat:
|
Schuif anders De Jong een linie naar achteren, dan kunnen ze alle drie spelen. ;)
|
Citaat:
|
Nee is ook zonde van zijn creativiteit om hem achterin te zetten
|
Feyenoord komt btw met een grote sfeeractie, altijd mooi :) (y)
(though vakp natuurlijk de echte tifosi zijn :p) |
nog 24 uur..
|
''Tifo''(sfeer) actie van feye'noord is NEP, gesponsored,en dat is Geen tifo,
ze spelen Vals! klaar. Bij de training van Ajax om 14.00 was een kleine tifo actie, toen de spelers het trainingsveld op wouden gaan werden er tientallen fakkels ontstoken , er werdt gezongen en er waren spandoeken ofwel: Gekkenhuisss hehe en ECHTE Tifo(tje). Dit werdt natuurlijk gedaan om de spelers te motiveren voor morgen omdat de Ajax-supporters niks mee mogen nemen morgen naar de Kuip. A.F.C.A. Can't Be Stopped! zeggen we dan! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |