![]() |
Love Lotion en dergelijke..
likbare massage olie, vaak ook nog in allerlei varianten met allerlei smaakjes. Vraag is, gebruiken jullie wel es van dit soort lotion of heb je dat ooit gedaan? en wat waren er dan je ervaringen mee? Beviel het?
nieuwsgierig... :cool: |
nog nooit gedaan, maar wie weet binnenkort, lijkt me wel wat, lekker aardbeiensmaakje ofsow :p
|
Volgens mij heb ik nog zoiets ongeopend liggen:o.
|
Nog nooit gebruikt en was dat ook niet echt van plan.
Ik denk niet dat zo'n lotion mijn sexleven kan verbeteren (niet dat er iets te verbeteren valt :P). |
aardbeienzooitje, werd warm als je het opsmeerde... ja was best te doen
|
Ik vind het te plakkerig.
Wel likbaar, op zich. Maar neuh... laat maar zitten. Als ik wilde dat ze plakkerig was, had ik wel een ander spulletje... |
ik had eetbare bodypaint. wel grappig voor een keertje, maar nu heb ik nog een fels vol staan omdat je maar een klein beetje gebruikt.
en het plakt!! |
waar koop je dat.
|
neuh. gewone massage olie. die likbare is zo plakkerig en viezig zoet :P
|
Citaat:
pabo? christine? keuze zat denk ik... :cool: iig niet bij de plaatselijke Kruidvat lijkt mij.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En chemisch :D
|
Citaat:
|
Ik heb dat aflikbare wel eens geprobeerd maar ik vond het geen succes (chemisch plakspul), neutrale massageolie is beter (van nivea) en die van rituals zijn ook fijn.
|
zoek die massage olien van kneipp is dat ruikt echt ontzettend lekker beste spul wat ik ken (y)
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb zelf wel eens massageolie met cherrysmaak van de Pabo gebruikt. Was mij veel te zoet, en de fles is wel tig keer omgedonderd en daar krijg je enorme vlekken van op de vloerbedekking :( Maar tis wel makkelijk om de vlekken er weer uit te krijgen. Maar het kon ook als glijmiddel gebruikt worden, dat was wel weer handig, alleen een beetje plakkerig idd., weer minder. |
Gelukkig vind ik de smaak van een man puur natuur het lekkerste wat er is, want als dat ding van hem naar aarbeien zou smaken, zou ik helemaal van mijn sex-apropos raken. Een goeie olijfolie, daar zeg ik nou weer geen nee tegen. Is-ie toch weer even extra-vierge :D
Ik meld mij overigens hierbij aan als lid van het testpanel van de produkten van het bedrijf van Galcaticat. Ik vind dat er bij ieder produkt wel een behoorlijke omschrijving hoort plus ervaringen van gebruikers. Nu zit je op zo'n site te neuzen, en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat ik er geacht word er mee te moeten doen, laat staan of dat lekker is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet alleen nog even de financien regelen voor het aankopen van de eerste beginvoorraad, dus nog even geduld :P Gelukkig zijn er goede regelingen in Nederland voor startende ondernemers dus dat zal niet lang duren :) |
Citaat:
|
Ik stel mij ook beschikbaar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |