Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Love Lotion en dergelijke.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1153140)

colL 12-04-2005 01:06

Love Lotion en dergelijke..

likbare massage olie, vaak ook nog in allerlei varianten met allerlei smaakjes. Vraag is, gebruiken jullie wel es van dit soort lotion of heb je dat ooit gedaan? en wat waren er dan je ervaringen mee? Beviel het?

nieuwsgierig... :cool:

Shox 12-04-2005 01:08

nog nooit gedaan, maar wie weet binnenkort, lijkt me wel wat, lekker aardbeiensmaakje ofsow :p

Mariekje* 12-04-2005 01:52

Volgens mij heb ik nog zoiets ongeopend liggen:o.

darkpsycho_666 12-04-2005 07:00

Nog nooit gebruikt en was dat ook niet echt van plan.
Ik denk niet dat zo'n lotion mijn sexleven kan verbeteren (niet dat er iets te verbeteren valt :P).

leucomelas 12-04-2005 08:08

aardbeienzooitje, werd warm als je het opsmeerde... ja was best te doen

Kaps 12-04-2005 14:39

Ik vind het te plakkerig.
Wel likbaar, op zich.
Maar neuh... laat maar zitten.
Als ik wilde dat ze plakkerig was, had ik wel een ander spulletje...

ilse 12-04-2005 18:10

ik had eetbare bodypaint. wel grappig voor een keertje, maar nu heb ik nog een fels vol staan omdat je maar een klein beetje gebruikt.

en het plakt!!

saturday 12-04-2005 18:13

waar koop je dat.

edinora 12-04-2005 19:09

neuh. gewone massage olie. die likbare is zo plakkerig en viezig zoet :P

Shox 12-04-2005 22:13

Citaat:

saturday schreef op 12-04-2005 @ 19:13 :
waar koop je dat.

pabo? christine? keuze zat denk ik... :cool:
iig niet bij de plaatselijke Kruidvat lijkt mij..

Loontjuh 13-04-2005 07:23

Citaat:

ilse schreef op 12-04-2005 @ 19:10 :
ik had eetbare bodypaint. wel grappig voor een keertje, maar nu heb ik nog een fels vol staan omdat je maar een klein beetje gebruikt.

en het plakt!!

Ja. En teveel daar word je misselijk van (n).. De gedachte alleen al weer aan die smaak maakt me bijna misselijk.

ilse 13-04-2005 07:44

Citaat:

Loontjuh schreef op 13-04-2005 @ 08:23 :
Ja. En teveel daar word je misselijk van (n).. De gedachte alleen al weer aan die smaak maakt me bijna misselijk.
ja inderdaad. klein beetje anders is het niet leuk meer.. het is ontzettend zoet.

Loontjuh 13-04-2005 07:50

En chemisch :D

Punkygirl 16-04-2005 11:21

Citaat:

leucomelas schreef op 12-04-2005 @ 09:08 :
aardbeienzooitje, werd warm als je het opsmeerde... ja was best te doen
heb ik ook, smaakt best lekker.

MargotTenenbaum12347 24-04-2005 12:55

Ik heb dat aflikbare wel eens geprobeerd maar ik vond het geen succes (chemisch plakspul), neutrale massageolie is beter (van nivea) en die van rituals zijn ook fijn.

Benteknol 24-04-2005 13:26

zoek die massage olien van kneipp is dat ruikt echt ontzettend lekker beste spul wat ik ken (y)

Galcaticat 24-04-2005 14:06

Citaat:

saturday schreef op 12-04-2005 @ 19:13 :
waar koop je dat.
Citaat:

Shox schreef op 12-04-2005 @ 23:13 :
pabo? christine? keuze zat denk ik... :cool:
iig niet bij de plaatselijke Kruidvat lijkt mij..

Het probleem van de pabo en christine le duc is dat ze nogal duur zijn en dat je ontzettend wordt afgezet en belazerd. Vooral bij Christine le duc. Maar geen nood, nog even en dan begin ik met een bedrijfje waar dezelfde produkten te koop zijn voor een eerlijke prijs. Wat ongeveer de helft is van wat Christine le Duc vraagt, die lui zijn echt afzetters, dat krijg je als er te weinig concurrentie is. Vind ik zo oneerlijk, dus ga ik daar wat aan veranderen, ik ben niet zo uit op hele hoge winsten, als ik mn huur en mn boodschappen maar kan betalen. Als ik daarmee ervoor kan zorgen dat consumenten niet langer worden afgezet voel ik me daar prettig bij.

Ik heb zelf wel eens massageolie met cherrysmaak van de Pabo gebruikt. Was mij veel te zoet, en de fles is wel tig keer omgedonderd en daar krijg je enorme vlekken van op de vloerbedekking :( Maar tis wel makkelijk om de vlekken er weer uit te krijgen. Maar het kon ook als glijmiddel gebruikt worden, dat was wel weer handig, alleen een beetje plakkerig idd., weer minder.

juno 24-04-2005 16:19

Gelukkig vind ik de smaak van een man puur natuur het lekkerste wat er is, want als dat ding van hem naar aarbeien zou smaken, zou ik helemaal van mijn sex-apropos raken. Een goeie olijfolie, daar zeg ik nou weer geen nee tegen. Is-ie toch weer even extra-vierge :D

Ik meld mij overigens hierbij aan als lid van het testpanel van de produkten van het bedrijf van Galcaticat. Ik vind dat er bij ieder produkt wel een behoorlijke omschrijving hoort plus ervaringen van gebruikers. Nu zit je op zo'n site te neuzen, en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat ik er geacht word er mee te moeten doen, laat staan of dat lekker is.

MargotTenenbaum12347 24-04-2005 17:06

Citaat:

juno schreef op 24-04-2005 @ 17:19 :
Ik meld mij overigens hierbij aan als lid van het testpanel van de produkten van het bedrijf van Galcaticat. Ik vind dat er bij ieder produkt wel een behoorlijke omschrijving hoort plus ervaringen van gebruikers. Nu zit je op zo'n site te neuzen, en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat ik er geacht word er mee te moeten doen, laat staan of dat lekker is.
Dat zou ik ook wel willen Galcaticat! (y)

Galcaticat 24-04-2005 17:46

Citaat:

juno schreef op 24-04-2005 @ 17:19 :
Gelukkig vind ik de smaak van een man puur natuur het lekkerste wat er is, want als dat ding van hem naar aarbeien zou smaken, zou ik helemaal van mijn sex-apropos raken. Een goeie olijfolie, daar zeg ik nou weer geen nee tegen. Is-ie toch weer even extra-vierge :D

Oh, goed idee, ik was toch nog bezig met het opzetten van de site, ik kan daar mooi de mogelijkheid maken om ervaringen te delen, en dat is nog leuk ook. Dan wordt het meteen een soort discussieforum.

Ik moet alleen nog even de financien regelen voor het aankopen van de eerste beginvoorraad, dus nog even geduld :P Gelukkig zijn er goede regelingen in Nederland voor startende ondernemers dus dat zal niet lang duren :)

juno 24-04-2005 18:33

Citaat:

Galcaticat schreef op 24-04-2005 @ 18:46 :
Oh, goed idee, ik was toch nog bezig met het opzetten van de site, ik kan daar mooi de mogelijkheid maken om ervaringen te delen, en dat is nog leuk ook. Dan wordt het meteen een soort discussieforum.

Ik moet alleen nog even de financien regelen voor het aankopen van de eerste beginvoorraad, dus nog even geduld :P Gelukkig zijn er goede regelingen in Nederland voor startende ondernemers dus dat zal niet lang duren :)

Ah, jij snapt het fenomeen van de klantenbinding. (y)

saturday 25-04-2005 20:44

Ik stel mij ook beschikbaar :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.