![]() |
Metropolis 2005
Metropolis festival 2005
3 juli 2005 (zo) Rotterdam, Nederland Metropolis, gratis en groot festival in Rotterdam. staat bekend om de goede programmering met bands die enige tijd later doorbreken. Bevestigde artiesten: Death From Above 1979 Drillem Lemonseven ------------------------------------------------------------------------------- site zeg maar parkpop maar dan leuker, ik ga dit jaar ook wel weer denk ik. death from above 1979 :cool: |
drillem!
ja ik ga sowieso wel |
ik ga ook (Y)
|
Ik ga, uiteraard.
Alleen is het wel een beetje erg gay dat je tegenwoordig niet meer met een krat bier naar binnen mag zeulen. Nouja, dat wordt maar weer langs de omheining heen sneaken. :cool: |
Mando Diao komt ook.
|
beter hebben ze weer dingen als Reigning Sound en Soledad Brothers <3
edit: onee laat maar, ik hoop dat er alleen maar kutbands komen, ik ben toch op vakantie. |
Citaat:
|
leuk festival om nieuwe bands te ontdekken & gezellig.. ik ga zeker wel. (y)
|
Citaat:
ja ik ben wel aanwezig denk ik. |
Ik ga dit jaar ook maar weer eens mee, vorig jaar was ik zo stom om school voor te laten gaan (n).
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
Ja, moet je maar niet forummen op mijn pc ! :) |
als het meezit ga ik wel weer
gratis + meestal goede bands (y) |
the ponys komen ook, zie ik nu. dat wordt een middagje lekkere rock 'n roll.
|
Citaat:
|
ja zodat ik me zoals elk jaar kan vervelen :mad:
|
Citaat:
ik ga wel weer denk ik. is altijd erg gezellig |
ja :d
|
Citaat:
|
Klinkt goed, ik denk dat ik ook wel ga dit jaar. (Y)
|
Bevestigde artiesten:
Black Mountain Death From Above 1979 Desorden Público Drillem Firefly Hayseed Dixie Lemonseven Mala Vita Mando Diao Perceptionist, The Ponys, The Rilo Kiley Secret Machines, The Stars Wiseguy |
DOE MIJ MAAR MASTODON (y)
|
hehe ik moet toegeven dat ik die ook best vet vond, 2 jaar geleden.
|
dit is trouwens wel minder (n)
Citaat:
|
damn wat een line-up, alleen wiseguy is leuk...maarja wie weet ben ik er wel weer...
|
Death From Above 1979
Drillem Firefly Lemonseven Mala Vita Ponys, The Rilo Kiley (Y) ja ik ga |
gosh darn, ik moet me toch weer eens gaan verdiepen in nieuwe bandjes
|
ja wss aanwezig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdomme, ik wil Rilo Kiley zien.
|
nu zeker aanwezig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zeker weten. coole bandjes!
|
ik ga ook weer.
|
ow gezellig, mag ik dan met jou mee?
|
sure. (y)
|
:eek: Ik moet me echt in nieuwe bandjes gaan verdiepen. Ik ken eigenlijk geen enkele band uit deze lijst... Slecht!!
|
Klinkt goed, en gratis.
Death from Above 1979 [CDN] LemonSeven [NL] Mando Diao [S] Rilo Kiley [US] Secret Machines [US] Stars [CAN] The Ponys [US] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga. DFA1979, The Ponys en Mando Diao zien.
De rest zegt me niet zo heel veel eigenlijk. |
Citaat:
|
Death From Above 1979! gaaf!
|
Deze namen zijn er al:
Black Mountain Dears, The Death From Above 1979 Desorden Público Drillem Elle Bandita Firefly Garcia Hayseed Dixie Heavy Lord Image Treason Kevin Costners, The Lemonseven Low Point Drains Mala Vita Mando Diao Palookas, The Perceptionist, The Pistolpop Ponys, The Rilo Kiley Secret Machines, The Silence is Sexy SKeTCH enterprise Snatchin' Jenny Sons and Daughters Speckneck Stars urINeSANE Wiseguy Zwart Op Wit Waarbij The Dears en Sons And Daughters sinds vandaag eraan toe zijn gevoegd (y) (y) Die twee bands + Rilo Kiley en The Secret Machines zijn voor mij een reden te gaan (y) |
Death From Above 1979 en Rilo Kiley...mooi moooi
|
Hoeraaa! Ik heb alvast vrij gevraagd, dus ik ben er ook weer bij (y).
Sons and Daughter! yippeee! |
Wat vind je van die nieuwe van S&D trimm?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |