![]() |
Keepershandschoenen
Heey heey,
Ik weet niet of er keepers hier aanwezig zijn, van hun zou ik willen weten met welke handschoen ze op dit moment keepen? Momenteel keep ik met deze adidas Fingersave , Maar ik denk dat ik volgend seizoen overstap naar Uhlsport Aquasoft. Buiten een practige/mooie/schitterende design, is hij speciaal ontworpen voor nat weer. Klik hier voor die foto van de nieuwste Uhlsport handschoen ( Aquasoft ergonomic ) |
Adidas.
|
Erg onvolledige pull om maar 4 merken te doen.
Voorheen keepte ik altijd met Nike en sinds dit seizoen met Stanno. Voor de volledigheid met Stanno the Wizzard II http://www.cargolines.co.uk/images/s.../53055_jpg.jpg geweldige grip met deze, nog nooit handschoen meegemaakt met zó'n grip. Ook heb ik wel eens met Reusch met Fingersafe gekeept wat ook best goede handschoenen waren. |
Ik keepte vroeger altijd met Adidas, maar dat is alweer 6 jaar geleden;)
btw: poll uitbreid met stanno en nike |
Citaat:
Dat is bij de handschoen waarmee ik nu keep ( adidas fingesave ) niet echt het geval. Maar er zijn nu handschoenen, o.a ook van Uhlsport die gewoon tegen alles bestand zijn. Buiten het grip, vind ik ook belangerijk dat een handschoen uitstraling moet hebben, zal wel aan mij liggen denk ik :) |
Citaat:
Eigenlijk zijn alle handschoenen van de bovenste prijslaag wel goed.. De verschillen zijn minimaal als je het mij vraagt, maar ik vind zelf dat de Wizard II ook erg veel grip heeft. |
ik keep met zaalvoetbal altijd met nike handschoenen, zo ef
geen idee welk model het is moet ik eerlijk zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |