![]() |
VWO luistertoets 2005
heeft er iemand al voor duits1,2 luistertoets 2005 gemaakt of die je nog moet doen?
|
Ben ik eigenlijk ook wel nieuschierig naar, om bij deze het bericht weer nieuw leven in te blazen :o ;)
|
ik heb hem al gemaakt 4,4 (n)
|
Ik had een 8,6.
En nee, ik heb geen antwoorden voor je want ik heb de toets niet eens meer gezien. Als je even de zoekfunctie gebruikt, zijn er nog twee topics over die luistertoets ofzo, eentje van mij. |
8,4 maar verder geen idee
|
maar weet je ook niet waar die over ging.. dat ik daar misschien wat antwoorden uit kan opmaken..
bij die andere topics wordt volgens mij niets verteld over de inhoud (als ik het me goed herinner) |
Het ging over de ozonlaag (of broeikaseffect), waardoor uiteindelijk de poolkap zou gaan smelten ofzo, maar volgens mij ging het erom dat dat dus niet zo was.
Verder ging het kijkgedeelte voor een groot deel over welk deel van de hersenen je gebruikt voor bepaalde handelingen ofzo. Maar echt zeker weet ik het niet meer, lang geleden. Deze topic bedoelde ik trouwens. |
een 8.4???? omijgod dat zou ik echt nodig kunne hebben!!:( kunne julie je blaadje nietterug vargen aubbbb
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |