![]() |
alanis in ahoy :D
Ze komt in Ahoy :D
wie gaaT? ik ga :cool: |
ik niet
|
anders ik niet..
|
en ik al helemaal niet
|
whahaha, nou enthousiast dan joh :P
hoezo niet dan? Zo slecht is ze niet zou ik toch zeggen :cool: :D |
t is duur. :(
|
die smerige hippie ?
bah liever niet |
twas helemaal niet duur hoor, vond ik, btw had ik het er dúídelijkwel voor over !
is geen hippie, haar teksten zijn tof, ze kán tenminste live zingen, en ze is gewoon tof! maar oke, ik besef dat ik geheel alleen sta hierzo :P |
ooh ze is gewoon tof
nee ik ben opeens fan ;) |
Ik vond het pokkeduur zelfs, maar ik ga wel :bloos: Rond jagged little pill was ik "fan" dus het leek me wel leuk om haar een keer te zien.
|
Trieste reacties. Ik dig haar ook niet dus ik ga niet, maar het is tenminste geen Britney of zo. :o
|
pff ze komt maar naar mij toe als ik zonodig die muziek van haar moet horen :(
|
Ik ga ook met mijn zus :D Ben erg benieuwd. Vorige keer in Ahoy was ook erg gaaf :D
|
nah, beetje saai
|
als ik geld had...
|
Ik wel! Ik ben erg benieuwd hoe ze live zingt. En natuurlijk welke liedjes ze zingt, ik hoop dat ze een aantal uptempo liedjes zingt van So Called Chaos, en niet de wat tragere.
|
Citaat:
|
Ik ga :) Ben erg benieuwd. Ik ken lang niet al haar nummers, maar degenen die ik wel ken vind ik erg goed. Ben erg benieuwd hoe ze live is.
|
en anders ga je toch naar DAUWPOP daar komt ze ook
|
misschien.. als iemand me gaat aanbiede mijn kaartje te betalen..
|
Citaat:
|
ik vind dat een saaie seutemeteut (n) (n)
|
Ik ga ook :)
|
Wanneer is het? En hoe duur?
alanis is gaaf :cool: |
mij lijkt het echt een marteling
|
Citaat:
|
ik dacht dat die al jaren geleden uit een boomhut gevallen was.
maar ze leeft nog en zelfs in ahoy? mij zul je daar allesbehalve niet zien. |
Dus je gaat erheen?
|
Ja, dat maak ik er ook van (y)
|
Citaat:
ik bedoelde eigenlijk ik ga er heen, behalve dat ik er niet ben. dat klinkt taalkundig kut. goed: ik ben er niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, ik zou niet weten wat ik daar zou moeten doen.
|
Citaat:
Maar je weet wel wat je in dit topic doet dan? |
Citaat:
|
ik kan er nog steeds niet bij hoe die trut het in haar hoofd haalde om naakt in een van haar clips te verschijnen verdomme :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
(blaat ik een keer ontopic, is het wer niet goedd :p ) |
Citaat:
Ontopic: ik ga niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hits van alanis kei hard meezingen in de auto YEAH !!!
|
Citaat:
|
Het was gaaf, goede nummers gespeeld en wat een retegeile leren broek :bloos: (y)
|
Jah, ze zingt live echt verdomd goed. Sommige artiesten kunnen dat minder. Maar zij is echt heel goed. :)
Ze zong de goeie liedjes, op Out Is Through na :mad: En sommige liedjes klinken zelfs beter dan op het album, mede door de goeie band. Alleen jammer dat er geen interactie is met het publiek. Op wat thank you's na zei ze bar weinig. Maar heb er abslouut geen spijt. Zou zo weer gaan. (y) :) |
ah was gaaf man... ik stond bijna helemaal vooraan.. ze is echt goed live...
|
Ik vond 'r echt geweldig. Stond ook best redelijk vooraan.
Voorprogramma vond ik ook erg prettig. (y) |
Ze is live egt heeeeel goed inderdaad :D Ik stond ook goed man :D Ja die thank you's had ze wel wat uit mogen breiden.. Was zij dat nou ook op dat ene filmpje?
ik vond het egt geniaal :D Citaat:
kwam vdomme wel weer net 2 euro te kort voor een t-shirt |
Damn t was zooooo vet! (y) :):)
Ik ben echt blij dat ik ben gegaan! En ze zag er echt enorm goed uit vond ik. Op een wat vermoeid hoofd na dan :p Oh en ze zong ook echt geweldig goed. Beter dan ik had verwacht. Jep, volgende keer weer (zal wel weer lang duren...ja dauwpop, maar daar ga k niet heen :() |
Citaat:
Zonde dat je niet genoeg geld had.. Mn zus heeft er een gekocht die ik mag hebben, wel gaaf. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |