![]() |
Even klagen
Hoe kan je een toets die gaat over telefoneren nou schriftelijk afnemen? Neem een neptelefoon en ga gesprekjes voeren, maar je kan het toch niet maken om 300 leerlingen allemaal telefoongesprekken op te laten schrijven? Ik heb echt een rare school....
|
... en het nut hiervan om dit hier te posten? :confused:
|
Voor welk vak als ik vragen mag? En waarom zou het niet kunnen? Het kan heel goed.
|
Ligt eraan wat het doel is...
|
Citaat:
|
Wat voor MBO-opleiding doe jij dan?
|
Hoezo zou dat niet kunnen dan? :o
|
Citaat:
|
Ik doe een opleiding voor boekhoudkundig medewerker... En ik irriteer me aan de manier waarop op mijn school gewerkt wordt. Ik moet morgenochtend hele telefoongesprekken gaan opschrijven terwijl deze toets mondeling moet worden afgenomen.. Ik zie het nut er nii zo van in... *zucht*
|
Nog nooit van gehoord ... weet je op hoeveel tig manieren je dan kan cheaten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben getoetst hoe je klanten behandeld aan de balie en hoe je telefoongesprekken moet voeren. Heb hele gesprekken op moeten schrijven en nu heb ik een lammer arm ;)
|
Zal wel een moeilijke toets zijn geweest dan...
|
Whahaha echt he ;) Eitje maar wel veel te veel werk voor een toets :P
|
Als je opschrijft wat er gezegd is, dan is het toch ook een soort mondeling?
|
Is waar, maar ik praat sneller dan dat ik schrijf ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Beide kan voordelen hebben, maar ik vind gewoon dat ze dat soort dingen gewoon reeel moeten toetsen. |
Citaat:
|
Nou ja, als je het opschrijft weet je wel waar het over gaat en kom je beter uit je woorden als het wordt afgevraagd. Uiteraard schrijven de meeste mensen minder snel dan dat ze praten... geldt ook voor mij en ik schrijf echt superlangzaam.
Dat was dus lekker (DUS NIET!) toen ik tentamen Administratieve Organisatie had op het HBO. Ik moest in 3 uurtjes de AO van een bepaald bedrijf beschrijven en ik kreeg het dus bij lange na niet af en onder anderen daardoor heb ik het moeten herkansen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |